Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Noen som er gode på del.icio.us her?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 20:19   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som er gode på del.icio.us her?

Jeg bruker to pc-er, og ønsker å kunne bruke del.icio.us på begge maskinene. Jeg får jo logget inn, men ønsker mer enn å bare se innholdet mitt. Jeg vil ha disse knappene (my del.icio.us og post to del.icio.us) på B-pcen også. Noen som vet hvordan jeg får det til?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:04   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som er gode på del.icio.us her?

Du må vel installere en plugin i nettleseren?

IE: http://blog.delicious.com/blog/2008/...delicious.html
Firefox: http://blog.delicious.com/blog/2008/...s-and-you.html

Jeg har Mac og bruker Pukka.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:17   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Complicated. Men tusen takk, HP, jeg skal forsøke å forstå innholdet i linkene dine. Da jeg registrerte meg første gang fikk jeg automatisk opp en nedlastingsside. Det var litt enklere slik. Men men, da har jeg noe å lese i kveld i hvert fall.

Gammel 26-05-08, 21:20   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du har Firefox kan du velge Verktøy -> Utvidelser også hente en plugin derfra ved å søke "del.icio.us", jeg får opp 25 alternativer - aner ikke hvilken som er best.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:25   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Jeg har ikke Firefox. Men det burde jeg kanskje hatt?

Gammel 02-06-08, 22:05   #6
yt1300
Fullverdig medlem

yt1300 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
yt1300 er litt kul
Standard

Definitivt.
www.mozilla.com

Svar

Emneord
del.icio.us

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.