|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Skal Monsoon kjøpe jakken? | |||
Ja, den er lekker og vel verdt pengene |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 23,30% |
Nei. Den er pen, men ikke verdt pengene |
52 | 50,49% |
Nei, den er så stygg at jeg ikke ville gått med den om jeg betalt for det |
21 | 20,39% |
Jeg kunne strengt tatt ikke brydd meg mindre |
6 | 5,83% |
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Skal jeg kjøpe denne jakken?I morgen skal jeg forbi en butikk som har denne jakken: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Bare 500 kroner? Det var jo billig. Den ser jo veldig klassisk ut. Hvis det skulle være noe som gjør den umoderne om et par år må det være de litt korte armene. Det er vel veldig i motebildet akkurat nå.
![]() |
#3 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Kjempe tøff jakke jeg skjønner at du har falt for men jeg tror jeg ville ha irritert meg over de knappe ermene. Den passer bra til olabukse men vil ikke bli like tøff til andre type penbukser ... er nå min mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Løp og kjøp! Mat og bleier er overvurdert. |
![]() |
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Jeg kjenner ikke til Odd Molly klærne selv men har jo sett bilder av endel plagg her inne da.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Jeg likte den veldig godt, og kunne kjøpt den selv. Som flere har nevnt, er de korte ermene det eneste som hadde fått meg til å nøle. Ikke fordi de vil bli umoderne, men fordi Jeg synes det dså ut som en fin vår-og høstjakke, og da ville jeg gjerne hatt lengre ermer til litt kjølige dager.
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Jeg synes det var noe rart med ermene og hele snittet. De skal sikkert være så korte, men de 7/8 lange ermene kombinert med det høye livet fikk rett og slett jakken til å se et nummer for liten ut til modellen synes jeg. Det var bare rart.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Synes at OddMolly-jakkene mister farge fort jeg. (sett noen med den stilige grønne kåpa og den var utvasket allerede)
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Bare for å være dønn ærlig, stemte jeg at jakka er så stygg at jeg ikke ville gått med den om jeg så fikk betalt for det.
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Jeg synes jakka er merkelig, to helt forskjellige stiler foran og bak, jeg får det liksom ikke til å harmonere. Hadde den vært uten "rysjene" bak, ville jeg likt den godt.
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Jeg synes jakken er fin, men som andre allerede har nevnt er jeg skeptisk til de korte ermene. Det gjør meg skeptisk til om dette er en jakke man kan ha i mange år. Den var veldig kul til jeans, ser for meg at det er det den passer best til |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?
Jeg må faktisk si meg enig med Nenne her. Det så rett og slett ut som om jakken var for liten. |
![]() |
![]() |
#19 |
villende
|
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Du kler Odd Molly veldig godt, og det taler for å kjøpe jakken. Men jeg er generelt litt skeptisk til å kjøpe jakker med korte ermer, rett og slett fordi jeg gjerne vil ha lange ermer når man først skal ha på meg jakke. Jeg har gjort bomkjøp på jakkefronten tidligere ved å kjøpe jakker med korte ermer. De blir ikke brukt selv om snittet er pent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?Det at den virker kort i livet trenger ikke ha noen betydning, du har jo prøvd den på og vet at den sitter godt. Jeg stemte nei, men ene og alene fordi ermene er for korte. Skal man ha jakke så er det greit at ermene rekker "helt ned". |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
odd molly |
|
|