Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg kjøpe denne jakken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Skal Monsoon kjøpe jakken?
Ja, den er lekker og vel verdt pengene 24 23,30%
Nei. Den er pen, men ikke verdt pengene 52 50,49%
Nei, den er så stygg at jeg ikke ville gått med den om jeg betalt for det 21 20,39%
Jeg kunne strengt tatt ikke brydd meg mindre 6 5,83%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 18:08   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal jeg kjøpe denne jakken?

I morgen skal jeg forbi en butikk som har denne jakken:

Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den. For det første så har jeg endel OM-plagg, og for det andre burde jeg vel strengt tatt heller brukt pengene på mat og bleier til guttungen. Bortsett fra det så er jeg positiv. Den satt pent på, og jeg trenger desperat ny jakke. Jeg kunne naturligvis sett meg om etter en billigere jakke, men det var nå denne jeg så først da. Hva synes folket? Er den klassisk nok i snittet til at jeg kan bruke den et par-tre år? Jeg ser at den blir kul til jeans. Men hva med penere bukser, blir det Helt Feil? Andre ting? (Det er den grå jeg er interessert i, den beige er kun med for å vise snittet bak. Ordinær pris er 2500, men satt ned 500 kr.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:15   #2
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?

Bare 500 kroner? Det var jo billig. Den ser jo veldig klassisk ut. Hvis det skulle være noe som gjør den umoderne om et par år må det være de litt korte armene. Det er vel veldig i motebildet akkurat nå.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:15   #3
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Kjempe tøff jakke jeg skjønner at du har falt for men jeg tror jeg ville ha irritert meg over de knappe ermene. Den passer bra til olabukse men vil ikke bli like tøff til andre type penbukser ... er nå min mening.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:16   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, den koster 2000 kr, altså satt ned med 500 kr. Viktig presisering.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:17   #5
Kneazle
Passiv

Standard

Løp og kjøp! Mat og bleier er overvurdert.

Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:35   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner ikke til Odd Molly klærne selv men har jo sett bilder av endel plagg her inne da.
Jakken er fin den men jeg likte heller ikke de korte ermene og den plissè"halen" bak selv om det siste er vel sånn de fleste av OM-klærne er..

Gammel 02-06-08, 18:41   #7
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Jeg likte den veldig godt, og kunne kjøpt den selv. Som flere har nevnt, er de korte ermene det eneste som hadde fått meg til å nøle. Ikke fordi de vil bli umoderne, men fordi Jeg synes det dså ut som en fin vår-og høstjakke, og da ville jeg gjerne hatt lengre ermer til litt kjølige dager.
Likte gråfargen veldig godt.

Gammel 02-06-08, 18:51   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pen, men ikke verdt pengene.
Fall for en annen jakke du.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:56   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var noe rart med ermene og hele snittet. De skal sikkert være så korte, men de 7/8 lange ermene kombinert med det høye livet fikk rett og slett jakken til å se et nummer for liten ut til modellen synes jeg. Det var bare rart.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:57   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes at OddMolly-jakkene mister farge fort jeg. (sett noen med den stilige grønne kåpa og den var utvasket allerede)

Den er pen, men designet bak, med alle de foldene vil jo gjøre en hver rumpe gigantisk tenker jeg

Pen, men ikke penest i verden-pen...

Gammel 02-06-08, 19:01   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare for å være dønn ærlig, stemte jeg at jakka er så stygg at jeg ikke ville gått med den om jeg så fikk betalt for det.

Jeg takler bare ikke OddMolly-klær, men for all del - jeg ser jo at de er fine på andre enn meg. Du liker det sikkert kjempegodt, du kler det sikkert veldig bra, og jakka er sikkert av god kvalitet...

Så egentlig syns jeg du skal gjøre som du vil, jeg.

Gammel 02-06-08, 19:35   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jakka er merkelig, to helt forskjellige stiler foran og bak, jeg får det liksom ikke til å harmonere. Hadde den vært uten "rysjene" bak, ville jeg likt den godt.

Gammel 02-06-08, 19:35   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

på Inagh

Hvis du liker jakka synes jeg du skal kjøpe den uavhengig av hva vi mener.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 19:36   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, du skal selvfølgelig ikke kjøpe den. Den ser ut som en alt for liten jakke som har blitt for kort på ermene, og slikt betaler man ikke 2000 kr for.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 19:42   #15
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes jakken er fin, men som andre allerede har nevnt er jeg skeptisk til de korte ermene. Det gjør meg skeptisk til om dette er en jakke man kan ha i mange år. Den var veldig kul til jeans, ser for meg at det er det den passer best til

Jeg prøvde en jakke med samme ermelengde nylig og slo den fra meg pga det...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 19:44   #16
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes det var noe rart med ermene og hele snittet. De skal sikkert være så korte, men de 7/8 lange ermene kombinert med det høye livet fikk rett og slett jakken til å se et nummer for liten ut til modellen synes jeg. Det var bare rart.

Jeg må faktisk si meg enig med Nenne her. Det så rett og slett ut som om jakken var for liten.

Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 19:56   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns også den ser for liten ut, både ermene, i livet og på lengden, ellers ville den vært fin.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 20:03   #18
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Egentlig ikke noen alternativer som passer helt, men jeg svarte Ja.
Den er lekker, men dyr ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 20:05   #19
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kler Odd Molly veldig godt, og det taler for å kjøpe jakken. Men jeg er generelt litt skeptisk til å kjøpe jakker med korte ermer, rett og slett fordi jeg gjerne vil ha lange ermer når man først skal ha på meg jakke. Jeg har gjort bomkjøp på jakkefronten tidligere ved å kjøpe jakker med korte ermer. De blir ikke brukt selv om snittet er pent.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 20:24   #20
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Det at den virker kort i livet trenger ikke ha noen betydning, du har jo prøvd den på og vet at den sitter godt. Jeg stemte nei, men ene og alene fordi ermene er for korte. Skal man ha jakke så er det greit at ermene rekker "helt ned".
Kåpen er lekker og man får IKKE stor rumpe i den (har prøvd den på).

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
odd molly

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.