Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når barnehagen samler inn penger ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 21:26   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når barnehagen samler inn penger ...

I morgen er det sommerfest i barnehagen. I vår barnehage er det på denne dagen tradisjon å samle inn penger til ting som barnehagen trenger, men som ikke blir dekket av bydelen. Dette blir gjort ved salg av ting som barna lager, lodd, kake og pølsesalg. Dette synes jeg er flott, men jeg lurer på om det er jeg som er gjerrig når jeg reagerer på hvor mye man skal ut med?

Barna har laget bilder til 50/100 kr stykk. De store har i alle fall fem bilder fhver, om ikke fler. Det forventes at man kjøper alle, og det er satt en maxpris på 250 kr. De sier at de har utgifter til lerret og rammer, men jeg hadde da blitt vel så glad for en flott tegning i en ramme fra IKEA.

Jeg har to store barn i barnehagen, og er nå oppe i 500-,

Så skal det spises, vi er to voksne og tre barn, som på forhånd er tvangsforet med matpakke, men likevel jo koser seg med

x antall pølser til kr 10 pr stykk
x antall kakestykker 5 per stykk (som jeg har bakt og brukt 200 kr i ingridienser på)
Brus 20, siden det er spådd 28 grader blir det vel en på mor og far
en kuli til hver a kr 5 per stykk

Så er det lodd selges for 5 kr pr stykk

På toppen av det hele er det auksjon av ett bilde fra hver avdeling. Budene begynner på 150,-

Det sier seg selv at det blir mange penger inn til barnehagen, men jammen mange penger ut av lommeboken og. Vi har råd til det, men jeg vet om flere som nok kvier seg,

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.