|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Hvordan få bort spylukt i sofaen?Ja det lurer jeg på ettersom den i dag plutselig ble full av spy fra pjokken. Har vasket så godt jeg kan, men føler at lukten sitter i. Har også lagt noe i mellom sånn at det ikke skal trekke inn i selve puta. Æsj. Spy er så ekkelt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvordan få bort spylukt i sofaen?Ingen gode råd å komme med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få bort spylukt i sofaen?Prøv å gni puta inn med bakepulver, la det virke litt, så støvsuger du hele sulamitten.
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvordan få bort spylukt i sofaen?Dette hørtes merkelig ut... Men jeg prøver! Håper ikke sofaen blir hvit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvordan få bort spylukt i sofaen?Hm... Ingen umiddlebar suksess dette her, men kanskje jeg ikke lot det virke lenge nok? Jaja - får se hvordan det blir når det tørker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få bort spylukt i sofaen?Om du har avtagbarttrekk hadde jeg puttet det i vaskemaskin. ( Vi har nemlig det og det funker fint fint).
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvordan få bort spylukt i sofaen?
Har forsåvidt det, men det ser så trangt ut å få det på igjen hvis det krymper litt... Men tror jeg må gjøre det hvis det lukter like ille når det tørker! T |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvordan få bort spylukt i sofaen?Mitt bestetips er ny sofa.
![]() |
#9 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvordan få bort spylukt i sofaen?Ha ha - får en følelse av at det psykiske kan spille deg et puss her, Propella! Men skjønner hva du mener.. Kanskje bakepulver-trikset faktisk virket, men så tror jeg fortsatt at det lukter spy? Må forske på det... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|