|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Norsk-spansk barnehageEr det noen her som har barnet sitt i Hola barnehage på Kampen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Norsk-spansk barnehageIngen? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norsk-spansk barnehageVi har ikke nå, men Snuppa gikk der i 1,5 år, til i fjor sommer. Da flyttet vi til en annen bydel, og fikk barnehage her. Det var før de fikk to avdelinger da, det var kun 1-3 årsavdeling nede da hun gikk der.
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Norsk-spansk barnehageHva mer var det som ikke fungerte så bra, bortsett fra gjennomstrøm og mye fravær blant personatet? Det er vel heller ikke noe nytt, da samme problem er i mange andre private/kommunale barnehager. Der jenta mi går nå er det utskifting av store deler av personalet så det problemet er vi "kjent" med. Hørte fra min mor at en bekjent hadde hatt barnet sitt der for ca 4 år siden, hun hadde skiftet barnehage pga de kjeftet så mye på barna. Noe erfaringer med det? Sist redigert av Den lille prinsesse : 11-06-08 kl 02:31. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norsk-spansk barnehageJeg satt som sagt som leder i SU, og jeg tok opp personalsituasjonen flere ganger. I lange perioder var det kun tre på jobb hver dag, og det begrenset både turmuligheter og matlaging. Det var noe mange av foreldrene tok opp. Og som jeg skrev over her tror jeg at det var en personalkonflikt som førte til en del fravær og generelt dårlig stemning i barnehagen. Men det ble bedre på slutten, da noen av de involverte sluttet. Som sagt har vi en annen barnehage nå, med personale som har jobbet der i 8-10 år, så det er kanskje litt urettferdig å sammenligne Hola med dem.
|
|
![]() |
|
|