Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Til dere med masse klær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 09:40   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til dere med masse klær

Kan dere ikke si litt om hvordan dere organiserer klærne deres? En liten novise (<- ei venninne, øhø .. OK da, det er selvfølgelig meg. ) ønsker tips.

Har dere walk-in closet eller?
Har dere egene sommer, høst, vinter og vår garderober som dere pakker vekk etterhvert?
Eller har dere ikke så mange klar men bare skifter ut garderoben med jevne mellomrom?
Henger dere opp antrekk for antrekk, eller legger dere bukser for seg og gensre for seg?
Hvor er skoene, beltene og jakkene? (Henger alt i gangen? )

Fortell, fortell!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 09:47   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Eg har totalt kleskaos, så du vil nok ikkje ha tips frå meg

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:04   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Vi har ganske mange garderoskap på soverommet, nesten på alle vegger når jeg tenker etter Drømmen er selvsagt walk-in-closet. Jeg henger bukser for seg og dressjakker, skjørt etc for seg. Har jeg skjørt til dressjakke henger jeg den under dressjakken. Grunnen til at jeg henger på denne måten er flere, den mest viktige er at jeg sparer plass. Da kan jeg ha lange ting for seg og korte ting for seg. Jeg har f.eks. to rader med hengende klær i samme garderobe med ting som ikke er så lange. I tillegg finner jeg ting raskt. Det er oftere jeg leter etter et par bukser enn at jeg leter etter en jakke med tilhørende bukse. Dressbukser trenger jo som regel også å henge uten brett så da trenger de mer plass enn jakken.

Småting som belter og skjerf (litt mer tøffe som jeg bruker innendørs) har jeg liggende i plastbokser fra IKEA. Disse står i garderobeskapene på soverommet. Gensere ligger brettet på hyller. Topper/t-shirts etc, strømper og undertøy ligger i skuffer. Jeg har alt fremme og sorterer ikke etter årstid.

Yttertøy har jeg akkurat ryddet blant. Vi har to garderobeskap i gangen. Det ene er nå brukt til Pelen-mannens og mine jakker, de vi bruker til jobb og til vanlig. Det andre inneholder nå Herremannens jakker og dresser + "hagejakker" og skijakker etc. Over disse jakkene er det en hattehylle og der har jeg kjøpt bokser i stoff på IKEA. En for Herremannens luer, en for hans skjerf og votter. En for våre skjerf og luer, og en for våre votter og hansker. Ble strålende bra

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:24   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Hylle helt øverst, hvor jeg legger bort det mest typiske sesongtøyet.Skjorter henger øverst, bukser nederst - på buksehenger fra IKEA, har to Hopen garderobeskap - 239 sm høye. En skohylle i bunnen.
I hylleskapet ligger gensere - kortermede og langermede - tynne og tykkere for seg. Dongeribukser ol ligger nederst.
Dresser, kjoler og lange jakker henger i eget skap på lille Es rom.
Undertøy og sokker er sortert etter farge og type (har jo vært lagersjef på H&M i 10 år ), sjerf og belter og annet småtteri ligger i tøyesker i skuffene.
Yttertøy henger og ligger i garderobeskapet og i en stor kjøpmannsdisk i gangen.
Alle har hver sin hylle i skapet til klær som ikke er så ofte i bruk, ungene har hver sin skuff til luer, votter og sokker, og en til ull/fleecetøy.
Far og jeg deler skuffer med votter/hansker, en til skjerf og en til luer og andre hodeplagg.

Veldig greit og oversiktlig for alle. Både store og små finner det de skal ha på seg, og vet hvor tingene skal legges tilbake på plass.

Skoene er ikke like godt organisert. Vi har rett og slett for mye skotøy i bruk.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:43   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Jeg har ikke så utrolig mye klær egentlig.Noen tror nok jeg har uhorvelige mengder, men det har jeg ikke
HAr kun klær jeg bruker
HAr et utrolig fint skap med mange smårom hvor jeg har alle bukser, gensere, topper etc
HAr et annet skap hvor jeg har alle klær som henger på kleshenger
Her er også alle skoene mine
Oppbevarer alltid skoei originaleskene så de ikke blir så støvete

Bootsene (8-9 par) mine står i den store skyvedørsgarderoben vi har i entreen
her henger også alle ytterjakker, kåper etc

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:48   #6
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Klesskapet er mitt sodoma..
Henger meg på for å få tips.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:49   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Vil ha Hareide???

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:49   #8
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Alt er stappet inn i for små hyller. Noe ligger på gulvet i skapet, siden det er fullt på hengerne. Skoene står hulter til bulter i gangen, og barnas jakker ligger stort sett i en haug i en krok.

Kan noen hjelpe meg også?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:52   #9
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Bra tråd! *abonnerer*

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:55   #10
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Jeg prøver å holde orden i fire-fem klesskap. Det er ikke enkelt og kaoset råder mer enn orden. Pakke bort sommer/vinterklær er vi/jeg elendig på, men jeg forsøker å ha et visst system med gensere for seg, bukser for seg osv. Enkelte ganger slår jeg på stortromma og soterer etter farge, men det sklir fort ut.

Walk-in closet hadde jeg da jeg bodde i USA. For en drøm...

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:42   #11
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Har vel egentlig ikke så fryktelig mye klær, kaster mye etterhvert, men har et lite skap så det gjelder å sortere godt.

Vi har klær i en skyvedørsgarderobe på soverommet vårt som går over hele ene veggen. Inni har vi selvlaget innredning. Skapet er ikke så dypt som et vanlig klesskap, da ville det stjålet for mye av rommet, men det er bredt. Vi valgte derfor å ha hyller på hver vår side, og de er bare 30 cm dype, men er hele 80 cm brede så jeg får plass til ca. 3 stabler med gensere/bukser på hver hylle. Liker dette bedre fordi det gir meg bedre oversikt enn i et vanlig klesskap hvor klærne ligger i stabler bak hverandre.
I midten av skapet har vi oppheng fra Ikea til klær som må henge på kleshengere; kjoler, skjørt, dresser, bluser osv. + et eget oppheng til slips og belter.
Nederst i skapet (på gulvet) har jeg sko i skoesker som stables.
Helt øverst på en hylle som går tvers gjennom skapet har jeg veskene mine.

Jeg sorterer bukser etter type; to stabler med jeans, og en med tynne bomullsbukser og sorte bukser osv.
Har en hylle med 3 plastbokser fra Ikea; en til truser, en til bh'er og en til sokker.
En hylle til gensere, og de sorteres etter type slik som buksene.
En hylle til topper og t-skjorter.
Nederst i skapet ligger raggsokker, stillongser, ulltrøyer o.l. som brukes om vinteren.
Øverst i skapet ligger sommertøy som bikinier, shortser o.l.

Jeg er veldig fornøyd med klesskapet vårt nettopp fordi vi har laget innredningen selv. Løsningen vi valgte var godt gjennomtenkt på forhånd, og fungerer utmerket for oss.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:42   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Godt tips:
Kvitt dere med klær som ikke brukes, eller pakk det vekk på loftet!!

Det gjør jeg
Har KUN klær som brukes i skapene mine!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:01   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Vil ha Hareide???

Åge?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:03   #14
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Sv: Til dere med masse klær

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Godt tips:
Kvitt dere med klær som ikke brukes, eller pakk det vekk på loftet!!

Det gjør jeg
Har KUN klær som brukes i skapene mine!!

mitt skap er nesten tomt. Har nesten ikke klær... Eller de ligger i hylla på vaskerommet klar til å bli bært på plass, men jeg bruker de før jeg får de inn i skapet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:04   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Ellers er mitt tips som Angelique, kast eller gi bort det du ikkje bruke. Ha aldri for store eller for små klær i skapet eller ting du KANSKJE kan finne på å bruke.

Esker og opphengssystem frå Ikea kan en heller aldri få nok av.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:04   #16
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

mitt skap er nesten tomt. Har nesten ikke klær... Eller de ligger i hylla på vaskerommet klar til å bli bært på plass, men jeg bruker de før jeg får de inn i skapet.

Da er det kanskje en start å få dei på plass i skapet slik at du ser kva du har, kva du kan bruke og kva du kan sette sammen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:10   #17
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Ellers er mitt tips som Angelique, kast eller gi bort det du ikkje bruke. Ha aldri for store eller for små klær i skapet eller ting du KANSKJE kan finne på å bruke.

Tja, eg kasta alle klea eg brukte rett før eg vart gravid fordi eg "aldri" kom til å komme inn i dei igjen, så no sit eg med skjegget i postkassa etter å ha gått ned dit eg var då + 4 kg til...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:22   #18
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Tja, eg kasta alle klea eg brukte rett før eg vart gravid fordi eg "aldri" kom til å komme inn i dei igjen, så no sit eg med skjegget i postkassa etter å ha gått ned dit eg var då + 4 kg til...

Skulle til å moderere meg til å seie at for små klær må en ALDRI kaste, med mindre det er veldig last year

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:25   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.


Esker og opphengssystem frå Ikea kan en heller aldri få nok av.

Jeg har kjøpt mange slike oppbevarings"dingser" fra IKEA her om dagen
Glimrende oppfinnelse!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:26   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har kjøpt mange slike oppbevarings"dingser" fra IKEA her om dagen
Glimrende oppfinnelse!!!

Eg har sånne skorekker som en henge på stanga. Dei romme mykje, badetøy, skjerf, strømpebukser, dill og dall. Og sesongsko

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no