|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Hva skal jeg ønske meg fra USA?De store guttene mine drar snart til USA igjen. Den eldste spurte i går om det var noe han skulle kjøpe med for meg. Jeg ser jo at de handler masse fine og billige klær når de er der, så jeg burde kanskje benytte sjansen. Er det noen som kan anbefale butikker/kjeder som har nettsider (så jeg kan finne ting og printe ut), som finnes ”over alt”, og som er relativt rimelig så jeg kan ta sjansen på å kjøpe uten å prøve? (De skal til Philadelphia og New York, så jeg regner med det meste fins der). Sist redigert av Filifjonka : 06-06-08 kl 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?GAP og Dermalogica, var det første som slo meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?Gap for store og små. Gymboree for små. Sportstøy fra Patagonia. Og iPod hvis du ikke har.
![]() |
#6 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?Av klær så liker jeg også godt Gap og Banana Republic. Der kan du også sende på forhånd slik at de slipper gå i butikken for deg. Under samme lenken over ligger også Piperlime, de har noen Camper-sko, men jeg aner ikke om det er billigere? Du kan feks også kjøpe bærbar printer og ekstrautstyr slik at du kan skrive ut rett fra kamera og mobil? Det ønsker jeg meg, samt masse Bento-utstyr og en 8G Nokia N95 som er mye billigere der borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?Jeg kjøper alltid Velveeta-ost. Jeg smelter den sammen med et glass salsa, og har verdens beste dip til tortillaen. Ellers så er det vel mest vanlig å bruke den sammen med makaroni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?Kanskje du får parfymene dine biligere der også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?victorias secret, de har kjempe masse fint, og undertøyet er helt fantastisk ( er jo ikke sikkert gutta er overbegeistret for å kjøpe det men men)
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?Jeans er et must om du er glad i det. For eksempel er merker som 7 og True Religion ca halv pris av hva man betaler her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?Nike Shox (hvis man synes de er gode å gå i da). Koster en tredjedel av det du må gi her!
![]() |
#15 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?www.urbanoutfitters.com
![]() |
#17 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?Ja, også skulle du vært med og gått rundt i alle de spennende småbutikkene i SoHo, Greenwich Village, Tribeca og Little Italy.
![]() |
#19 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hva skal jeg ønske meg fra USA?
![]() |
|
|