"Dette går så bra så-kommentarer" ønskes
Hva har jeg begitt meg ut på? 
I morgen skulle mannen egentlig ha en frilørdag, for første gang på over en måned. Han har jobbet ekstra siden den andre kokken slutta, men han idioten som skulle kommet på tirsdag dukket aldri opp. Min mann har altså vært alene en hel måned, og nå må han altså jobbe denne helgen også. 
Siden mannen liksom hadde fri, så inviterte vi svigerinnen min på helgebesøk. Hun bestemte seg for å ta med seg den andre svigerinnen min også, og det er jo bare koselig. Så sier den andre svigerinnen at hun tar med seg sønnen sin på to år, slik at samboeren får gjort litt i hagen og sånn. Joda, sier jeg. Helt i orden. I dag sier den første svigerinnen at hun tar med seg nevøen vår (søsterens barn) på to og et halvt. I tillegg har vi jo Leo og Malin, samt at vi får et vennepar også på pizzabesøk i morgen. Mannen skulle jo ha fri for å hjelpe meg med pizzalaging, rydding, se etter ungene osv., men nå må altså han på jobb.
Jeg må da vaske huset mens jeg ser etter to stk. barn, re opp senger til fire overnattingsgjester, og på ettermiddagen skal jeg lage pizza til seks voksne og tre barn, hvorav en hater sopp, en spiser kun kylling, en er allergisk mot melk, og en har cøliaki. Og midt oppi pizzalaging og spising, så skal altså Leos nyinnførte rutine følges. Håper inderlig at toåringen oppfører seg noenlunde, slik at svigerinnene mine kan hjelpe meg litt med maten.
Hilfe!