|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Advarsel mot msn-virusJeg har fått et virus på msn som jeg nå driver og sprer videre.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel mot msn-virusJeg lastet ned noe som heter Ad-watch og kjørte det + at jeg skannet for virus med norton antivirusprogram som jeg allerede hadde på maskina da jeg fikk en virus melding på msn.
|
|
|
#3 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Advarsel mot msn-virusJeg fikk opp en melding fra Inagh om jeg ville se bilder av henne naken.
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Advarsel mot msn-virus
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Det samme fikk Inagh av meg i kveld! |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Advarsel mot msn-virusAh, skjønner! |
|
|
|
#14 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Advarsel mot msn-virusNoen sa at sånne som meg ikke kan få det viruset, men det stoler jeg ikke helt på.
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Advarsel mot msn-virusJenta mi brukte msn i morges og da bare hang den seg opp. Når hun restartet maskinen poppet det opp et vindu med spørsmål om å kjøre et eller annet merkelig program. Jeg svarte selvfølgelig ikke ja til det, men når jeg nå kjører virusscan kommer det opp massevis av dritt |
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Advarsel mot msn-virusStemmer - samme vinduet poppet opp hos meg også. Gubben min knertet det ganske så bestemt.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Advarsel mot msn-virusDa håper jeg virusprogrammet klarer å fjerne det - jeg syns jeg ser at jeg skulle klare å rydde opp i en haug med enkeltfiler. Aner ikke hvor jeg skulle begynne å lete etter dem en gang, selv om jeg ser hva de heter... *amatør* |
|
|
|
#19 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel mot msn-virusJeg tok det med spyboot searah and destroy.
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
|
Bruker bare AVG jeg. Jeg vet ikke hvordan akkurat dette viruset er, men det har eksistert lignenen for ikke lenge siden, og da var det nok å bytte passord og kjøre en scan etterpå. |
|
|
|
![]() |
|
|