|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Ny Nokia-telefon - tips?Jeg skal endelig somle meg til og bestille ny telefon. Jeg har en 6280 i dag, og syns den fungerer helt fint, fordi jeg 1) er vant til den og 2) den har den gamle programvaren som gjør at det ikke er noen forsinkelse på tastene.
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?Jeg ville hatt en mobil med litt bedre kamera jeg da... minimum 3 megapixler.
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?Jeg har Nokia 7390, rååsa.. og er veldig fornøyd
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?Jeg ville også valgt en med bedre kamera. Gå på Nokia sine sider, der kan du hake av for hvilke egenskaper du vil ha og så kommer de opp med ulike forslag. Er det tastelås på Nokia sine klapptelefoner? Det var det ikke på min gamle Samsung, og det var et skikkelig herk, for den var da overhodet ikke barnesikker.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?Men når man har så bra "hovedkamera" som jeg, så trenger man vel ikke SÅ bra kamera på mobilen?
![]() |
#8 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?Ikke 73, (om 73 og N73 er den samme) jeg syns den er litt vanskelig. Syns jeg da..
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?Jeg har jo N73, og er ikke fornøyd med kameraet. Det er utrolig treigt, og motivet har som regel flyttet på seg innen jeg rekker å få tatt bildet. Mannen har E65 og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den telefonen.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?Jeg syns både N73 og E65 er vanskelige og "tunge" på en måte.
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?De er ikke vanskelige, det tar bare litt tid å bli vant til det. Og du har jo en utmerket lærer til å vise deg, har du ikke?
![]() |
#12 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?Jeg har E65, og er veldig godt fornøyd med den. Perfekt jobbmobil som syncer alt av avtaler, kontakter osv uten problem. Den er nok kanskje ikke verdens peneste mobil, men ikke den styggeste heller. Ligg unne N73, det har vært masse trøbbel med softwaren på dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Ny Nokia-telefon - tips?N82
![]() |
|
|