Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Reklame, nei takk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-08, 16:30   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Sint!

Reklame, nei takk

Den klistrelappen satt på min postkasse. Fikk den i forrige uke på posten, og har vært svært så fornøyd med resultatet så langt !
Så i dag er lappen borte og kassa full av reklame. Utvilsomt en reklameutdeler som har mislikt den ja.
Nå er jeg skikkelig sur og forbanna. Det var ikke det lureste trikset å ta på en pms-bombe etter jobb på en mandag !
Det kjipeste er jo at jeg må til byen på postkontoret for å få fiksa nytt klistremerke, da skal jeg be om fler.

Gammel 09-06-08, 16:35   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklame nei takk

Jeg liker reklame jeg Noe av det i hvert fall, og det jeg ikke liker det hiver jeg. Jeg skal aldri ordne meg med sånt klistermerke. Så det var garantert ikke jeg som tok ditt. Kjipt gjort uansett da.

Gammel 09-06-08, 16:36   #3
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Du trenger jo ikke ha et klistremerke. Jeg har skrevet en lapp selv og tapet på postkassen, og jeg har aldri opplevd å få reklame etter det.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 16:41   #4
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skriv på postkassa tydelig med sprittusj!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 16:42   #5
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du burde undersøke hvem det er som deler ut reklame i nabolaget ditt, ringe distributøren og klage. Da skal jeg love deg at reklamebudet blir strammet opp. De har klare og strenge regler å rette seg etter. En av de er å respektere de som ikke ønsker reklame.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 16:45   #6
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til de som gjerne vil se reklamen, men ikke vil ha den i posten.

Gammel 09-06-08, 16:46   #7
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hatt problemer med at noen tar av klistremerket også. Så sist gang scannet jeg det inn, og da det forsvant igjen, skrev jeg ut et nytt og klistret over mye gjennomsiktig tape. Etter det har det stått i fred.

Gammel 09-06-08, 19:28   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vi har hatt problemer med at noen tar av klistremerket også. Så sist gang scannet jeg det inn, og da det forsvant igjen, skrev jeg ut et nytt og klistret over mye gjennomsiktig tape. Etter det har det stått i fred.

Det var et bra tips !
Nå blir det scanning og sprittusj.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.