|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Quiet, please
|
Kan noen amerikanske bilstoler brukes i Norge?Jeg kunne sikkert sendt mail til Trygg Trafikk eller noe, men det er jo så mange kloke koner her inne, så her:
|
|
|
#2 |
|
Ute på tur
|
Sv: Kan noen amerikanske bilstoler brukes i Norge?Maxicosi Priori er i hvertfall et navn jeg kjenner igjen, og Britax er jo et kjent merke på det norske markedet. Så jeg vil anta at du kan bruke de. *synser* så fremst det ikke er andre festeordninger på amerikanske bilseter/ biler ifht europeiske biler?
|
|
|
#3 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Kan noen amerikanske bilstoler brukes i Norge?MaxiCosi Priori er et rent forovervendt sete her i Norge. (Så da er det jo ikke sikkert det er godkjent for bakovervendt montering her.)
|
|
|
#4 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Kan noen amerikanske bilstoler brukes i Norge?Setet må være merket med godkjenningsnormen ECE 44-03/04 for å være godkjent her i Norge.
|
![]() |
|
|