Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har noen av dere disse på mp3?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 17:45   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har noen av dere disse på mp3?

Jeg sitter her og lager en presentasjon med bilder og musikk til et 30-års lag. De fire jubilantene har samlet ikke mindre enn 350 bilder fra barn-og ungdomstid. I tillegg har de ønsker om musikk som skal passe til.

Jeg har en del av sangene de ønsker på mp3 selv. Men noen mangler:

"jeg gikk en tur i skogen"

"gratulerer med dagen" (eller annen bursdagssang)

"I'm too sexy"

Scooter - fra midten av 90-tallet.

Er evig takknemlig.

Gammel 09-11-06, 19:21   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen av dere disse på mp3?

Jeg gikk en tur på stien finner du iallefall her: http://www2.blikkboks.no/lydarkivet/...arnesanger.php

Får håpe noen andre kan hjelpe deg med resten.

Gammel 09-11-06, 19:25   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hva av Scooter?

Gammel 09-11-06, 20:17   #4
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg sitter her og lager en presentasjon med bilder og musikk til et 30-års lag. De fire jubilantene har samlet ikke mindre enn 350 bilder fra barn-og ungdomstid. I tillegg har de ønsker om musikk som skal passe til.

Jeg har en del av sangene de ønsker på mp3 selv. Men noen mangler:

"jeg gikk en tur i skogen"

"gratulerer med dagen" (eller annen bursdagssang)

"I'm too sexy"

Scooter - fra midten av 90-tallet.

Er evig takknemlig.

Har 24000 sanger liggende på harddisk. Har I'm too sexy med right said fred, har 9 album av scooter men ingen bursdagssanger eller barnesanger...

Send meg en PM med hvilke låter av scooter du vil ha.... (husk mailadressen din da!)

Gammel 09-11-06, 20:27   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 09-11-06, 21:55   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Du dulter for da?

Har du noen sanger?

Gammel 09-11-06, 21:57   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Clubby: gjerne Move your Ass! Jeg sender en PM.

Gammel 09-11-06, 22:01   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Jeg mangler fremdeles selveste bursdagssangen.

Gammel 10-11-06, 16:47   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Kan du ikke fremførde den da? finnteksten og syng i veg!

Gammel 12-11-06, 23:43   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med å bruke "Happy Birthday" med Stevie Wonder? Den er jo litt kulere enn den vanlige gørre sangen.

Ellers har de rundt 40 forskjellige utgaver av Happy Birthday tilsalgs på iTunes, deriblant en sunget av barn a la barnesang. Og Wenche Myrhre m/barn som synger "Hurra for Deg/Bursdagsmedley".

Koster bare 8 kr sangen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 08:34   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Takk, alle sammen.

Jeg fant Happy Birthday med Frank Sinatra, det ble veldig bra. Jeg slapp med andre ord å synge den selv. Og presentasjonen ble en suksess.

Gammel 13-11-06, 12:01   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, den har allerede vært jo. Da var sikkert rådene mine utrolig nyttige

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 13:18   #13
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åja, den har allerede vært jo. Da var sikkert rådene mine utrolig nyttige

Om å gjøre at ting blir gjort i siste liten, kan du skjønne.

Gammel 18-11-06, 21:22   #14
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

tror jeg har funnet en bursdagssang eller 2...

Vil du fortsatt ha?

Gammel 19-11-06, 18:40   #15
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

tror jeg har funnet en bursdagssang eller 2...

Vil du fortsatt ha?

Nei takk, festen var forrige lørdag. Men takk som spør.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.