Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Den store treningsklærtråden

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-08, 12:54   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Den store treningsklærtråden

Jeg er blant dem som har blitt inspirert av Skilpaddas treningsstart. Etter 15 års "pause" har jeg endelig begynt å trene regelmessig igjen. Jogging og pilates.

Til nå har jeg brukt mannens avlagte treningsutstyr, loffete T-skjorter, slafsete joggebukser og 5 år gamle joggesko. Men nå er jeg klar for å investere i litt mer snasent utstyr.

Kan vi ha en tråd her hvor vi legger ut klær og utstyr? Jeg er interessert i tips på løpetøy og pilates. Og er det noen som bruker pulsklokke her?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 13:34   #2
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store treningsklærtråden

JA! En slik tråd var lurt.

Jeg har trent regelmessig i litt over et år, og gått ned ganske mange kilo, så nå føler jeg for å bytte ut de digre skjortene mine!

Har nettopp kjøpt meg en sportscapri på H&M, og den var behagelig å ha på, i tillegg til at jeg fikk finere rumpe i den.


Ser nå at H&M har masse salg på sportsklær, denne caprien bl.a!

Jeg bruker pulsklokke når jeg trener, det anbefales virkelig!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 14:13   #3
F!reF|y
Fullverdig medlem
 
F!reF|y sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 82
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den store treningsklærtråden

Jeg liker veldig godt treningstøy fra Anniluce og Body Action.
Fin og godt å ha på.
Finner det bl.a. her; http://sportswear.no/

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 14:28   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Den store treningsklærtråden

Jeg har Puma Complete Concinnity, de er vanittig gode å trene i, jeg løper både på tredemølle inne og ute i terreng, og har spilt tennis med de. Samt hatt de på forskjellige timer og slikt, og de er fantastiske.
Ikke akkurat denne fargen, men her er nå skoene;


Ellers har jeg brukt trenings-BH fra casall, sånn her;


Også har jeg hatt t-skjorter fra Adidas, en som heter Clima365 (ClimaCool), noe i den retningen, den er i polyester og helt tynn, med litt god "lufting". Veldig glad i de, men fant de ikke på hjemmesidene. Men poenget er at man ikke føler seg våt når man svetter, som i ren bomull.
Og en litt løs treningsbukse, men det er jo individuelt, jeg vil ikke ha sånn "pølseskinn". Det viktigste for meg var at det var polyester den og, igjen for å unngå den våte følelsen.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 14:43   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store treningsklærtråden

Jeg har kjøpt ny treningsbukse i dag. Sånn tight som går til like under kneet. Det var salg på SuperG (Gamle G-sport). Og 99 kroner for en treningsbukse var helt levelig ..... jeg synes vanligvis at slikt er så dyrt.

Like over nyttår investerte jeg i en ordentlig treningsbh. Det var dyrt (ca 600 kroner), men var virkelig verdt pengene. Jeg er en 80F, men med denne sitter puppene allikevel helt på plass selv om jeg hopper. Kjøpte på den lille undertøysbutikken på Oslo City som er ved utgangen til Stenersensgate (husker ikke hva den heter og gidder ikke å slå opp akurat nå.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no