Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Introduksjon

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 19:53   #1
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Introduksjon

Jeg får ikke skrive noe eller lese der man må ha 5 innlegg for å lese. Må man legge inn 5 egne innlegg eller gjelder det når man svarer på andre innlegge og. Tenkte jeg skulle introdusere meg selv

Butterfly er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 20:21   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Introduksjon

Hei og velkommen hit.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 20:22   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Introduksjon

Velkommen hit og håper du vil trives.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 20:26   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Introduksjon

Det oppdateres ikke helt med en gang. Hver halvtime etter det 5. innlegget blir lagt inn.

DM er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 18:29   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Introduksjon

Hei, tenkte jeg kunne bruke denne tråden på å introdusere meg også.

Jeg har vært på snartmamma. Fikk en gutt i juli og tenkte å finne meg et forum som passet. Var innom nybaktmamma men fikk ikke helt sansen, dette forumet virker mye bedre, trådene som går har jevnlig morsomme/smarte/gjennomtenkte innlegg.

Så her er jeg, og håper at jeg får til å bidra også og ikke bare sitte og lurke

Esme er ikke aktiv  
Gammel 15-11-06, 11:22   #6
Krissi
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 13
Krissi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Introduksjon

Hei, hei

Jeg har ogsaa skrevt en kort presentasjon av meg paa Introduksjon, men naa skjoenner jeg hvorfor jeg ikke videre.........jeg mangler 5 innlegg. Da teller vel forhaapentligvis dette .............saa snart er jeg et "fullt" medlem

Krissi

Krissi er ikke aktiv  
Gammel 15-11-06, 15:03   #7
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Introduksjon

Aha!! Man må ha 5 innlegg for å få introdusere seg ja? Får sette igang å skrive litt da

Hannah er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no