Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-08, 13:01   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?

Denne spinoffen MÅTTE jo bare komme, ikke sant? I lys av bryllupsinnvitasjons-tråden lurer jeg altså på hvem som betalte bryllupet deres? Ser at noen mindre oppegående brukere (neida ) mener at det er teit at foreldre betaler for gildet og at det er en utdatert tradisjon osv. Og ja, tradisjonen er jo mer eller mindre utdødd, men husk at det ikke alltid har med tradisjon å gjøre, men at enkelte foreldre faktisk insisterer på å betale for sine barns bryllup, kanskje spesielt om de bare har ett barn.

Vi betalte vårt bryllup selv, men fikk litt hjelp (feks. så kjøpte svigerfar ny dress til min mann). Vi hadde knapt flyttet sammen, jeg var gravid og vi hadde dårlig råd, men klarte å skrape sammen til et lavbudsjettsbryllup siden vi VILLE være gift før barnet kom. :litt gammeldags på noen områder:

Jeg synes det er flott at foreldre med god råd tilbyr se gå hjelpe ungene sine om de ikke sitter så godt i det. Det håper jeg virkelig jeg kan gjøre med mine barn, uten at det betyr at jeg stapper ei sølvskje i baken på dem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.