Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ullsalg på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-08, 23:46   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ullsalg på nett?

Noen som vet om noen nettsider som har salg på ulltøy sånn omtrent nå?

Gammel 12-06-08, 23:48   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ullsalg på nett?

www.barnashage.no hadde iallefall nettopp salg.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 00:04   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

www.barnashage.no hadde iallefall nettopp salg.

Takk. Var gode priser der, men er i utgangspunkktet på jakt etter ullpysj, og det fant jeg ikke der. (Mulig jeg er dårlig på å lete altså, sent på kvelden nå...)

Gammel 13-06-08, 00:56   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Bestilte en haug fra krabaten.no i går.
Minstemor blir så kald og klam av vanlige sokker/strømpebukser.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 10:31   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

sparkjøp har halv pris på ullfrotre nå.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 10:59   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

sparkjøp har halv pris på ullfrotre nå.

Takk! Har vært inne og handlet nå!
Det eneste dumme er at man må bestille med postoppkrav og betale den dumme oppkravsavgiften. Jeg ville mye heller ha betalt med en gang. Jaja.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 11:01   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ja, ellers må man gå i butikken. Jeg kjøpte i butikken og der hadde de UTROLIG mye mer utvalg på størrelser. Men er jo ikke alle steder det er butikk.

Gammel 13-06-08, 11:02   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Ja, ellers må man gå i butikken. Jeg kjøpte i butikken og der hadde de UTROLIG mye mer utvalg på størrelser. Men er jo ikke alle steder det er butikk.

Hmm, det tenkte jeg ikke på engang. For jeg skulle gjerne hatt en sånn ullfrottedress. Hmm, må sjekke ut om det er butikk i nærheten ja.

Hvordan er de ullfrotteklærne i størrelsen forresten?

minibolle mai 2012
Gammel 13-06-08, 11:05   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Ganske normal mente de. Jeg kjøpte 90 til min gutt som bruker 80-86 siden det skal brukes mest fra høsten av. De var store men ikke enorme.

På sparkjøp som ligger i etasjen under der postordrene går fra hadde de alle farger og alle størrelser så jeg kjøpte 1 dress, 2 trøyer, 1 logs, og 1 lue. Godt rusta for høsten for 400kr.

Gammel 13-06-08, 11:08   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ok, takk for svar!

Bestilte str 2 år jeg. Knerten blir 2 i januar. Jeg fikk da bestilt 2 trøyer, 1 longs og 1 sherpalue. Kom på rett under 400 med porto og oppkrav, så synes ikke det var så ille.

Nærmeste Sparkjøpen her blir Hønefoss elle Mjøndalen såvidt jeg kan se, og da kan jeg heller betale portoen fra nettbutikken.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.