|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Til alle som jobber i helsesektorenKan dere være så snille å ha av smykker når dere er på jobb? Dere vet alle at det kan bringe med seg smitte, men alikevell velger dere å ha smykkene på! Dere setter faktisk mitt og andres liv og helse i fare! Det værste er jo at dere vet det godt, men velger å overse det.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til alle som jobber i helsesektorenEr dette ment seriøst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til alle som jobber i helsesektorenJeg skjønner henne veldig godt jeg. Samme hvor mye de vasker hendene sine så hjelper det egentlig ikke så mye. Bakteriene vil fortsatt sitte på smykkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
"De"
|
![]() Sv: Til alle som jobber i helsesektoren
Ok. Da må de gå med munnbind, holde pusten, ikke hoste og ikke nyse på EN gang!
![]() |
#9 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Til alle som jobber i helsesektorenMan har faktisk ikke lov til å gå med smykker, ringer, øredobber og piercinger på jobb. Lange negler og neglelakk er heller ikke lov. Alt av hygieniske hensyn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Til alle som jobber i helsesektorenSelvfølgelig er det ment seriøst. Jeg er faktisk sjokkert over enkelte som jobber innen helsesektoren. Det værste syns jeg er at alle vet at smykker (særlig ringer) er en mulig kilde til smittesprdning, men så velger de alikevell å ha smykkene på! For ikke å snakke om hva som sette seg mellom neglelakken og neglen!
![]() |
#11 |
Originala
|
Jeg visste ikke at det var regler på smykker, øredobber og piercinger ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Til alle som jobber i helsesektorenBakterier ser ikke foskjell på juggel og diamanter...
![]() |
#18 |
Live and let live
|
Det er veldig stor forskjell. På et sykehus er det mye bakterier i omløp, syke folk med nedsatt immunsystem, infeksjoner og operasjonssår, og det ER faktisk strenge restriksjoner på dette som hovedinnlegger kommenterer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Til alle som jobber i helsesektorenAnsatte i butikk jobber ikke med syke folk da. Som har dårlig immunforsvar, sår osv osv.
![]() |
|
|