Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Endelig er det litt kaldt!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 19:11   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Endelig er det litt kaldt!

Jeg kan igjen krype opp i sofaen med en god kopp te og teppe rundt beina. Ute kan jeg ta på meg langarmet genser og til og med en jakke. Koser meg med det! Om et par timer skal jeg se krim på tv'n med Jack Frost, det blir fint!

Ønsker dere en fin kveld!!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:30   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er det litt kaldt!

Vil har sommer jeg da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:32   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy skam! Her har vi kanskje maks 2 måneder med varme på et helt år, og så savner du det? Du kan jo kose deg med det helsikes pleddet ditt 10 mndr i året, kan ikke vi få varme de stakkars 1-2 månedene?

Gammel 13-06-08, 20:32   #4
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vil har sommer jeg da.

Vi har NORSK sommer, tropesommeren er ikke noe for meg. Svetter helt bort da. Innrømmer at det gjerne kan bli LITT varmere, men ikke mye.

Gammel 13-06-08, 20:33   #5
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fy skam! Her har vi kanskje maks 2 måneder med varme på et helt år, og så savner du det? Du kan jo kose deg med det helsikes pleddet ditt 10 mndr i året, kan ikke vi få varme de stakkars 1-2 månedene?

Hehe... sant det. Dere kan få varmen dere så kan jeg sette meg i kjelleren med pleddet mitt og varme meg på en te-kopp. Avtale?

Gammel 13-06-08, 20:35   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deal.

:elsker å gå med lite klær, ikke pakke meg inn i vindtett ditt og datt:

Gammel 13-06-08, 20:36   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Endelig er det litt kaldt!

Jeg liker også veldig godt at det ikke er så varmt om dagen!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:37   #8
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Deal.

:elsker å gå med lite klær, ikke pakke meg inn i vindtett ditt og datt:

Mannen din/den du lever med har sikkert ikke noe imot det!

Gammel 13-06-08, 20:41   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei han klager ikke.

Gammel 13-06-08, 20:45   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg hater denne kulda.
Får flashbacks til fjorårets sommer, og er livredd denne varmeperioden vi har hatt var det vi fikk av sommer i år. Jeg er vel den eneste i mine omgivelser som ikke har klaget på en flekk over varmen som har vært, hadde det vært opp til meg hadde tropevarmen gjerne kunnet bli værende ut september. Minst.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:50   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja jeg er også redd det blir en møkkasommer. Hvem her inne unner ikke barna, eller liker ikke selv sol og sommer? Tropevarme er jo en ting, men er det virkelig noen her som ønsker at HELE sommeren er kjølig, at det ikke er en eneste dag med strandvær osv? Det er jo det som ER sommer. Varme, strand, bading, is på varme dager, gå barføtt ute osv.

Gammel 13-06-08, 20:53   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er det du sier?

Jeg vil ha sol og varme. Det finnes nemlig en mellomting av den enorme varmen vi hadde og det som er nå.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:59   #13
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Du er gal, menneske.

Te og teppe? I juni? Nei nei nei.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:04   #14
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Må bare støtte flertallet her. :Ønsker meg sol og varme:

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:08   #15
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Her har det vært 2 varmegrader om morgenen noen dager- savner dagene da jeg sto og peste i varmen..
Teppe og te er forsåvidt deilig, og en gang iblant på en kjølig kveld når det er sommer kan jeg da gå med på! Men jeg SAVNER ikke lange perioder med kaldt drittvær! Har da for pokker måttet finne fram igjen strømpebukser, fleeceklær og ullsokker til jentene, mens det i skapene deres ligger masse nye, fine sommerklær og venter på dem!
Men vi er da en gang forskjellige vi mennesker, så derfor: Kos deg kjære ullmor. Det ligger jo i nicket ditt at du trives under et teppe med en kopp varm te.

Gammel 13-06-08, 21:10   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer meg fint uten alt for mye varme
Både for meg og lillegutt.

Jeg tror jeg er litt høstmenneske.

Men det trenger ikke regne om sommeren da!

(dette har jo også noe med at jeg ikke får på meg NOEN av mine sommerklær fra i fjor )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:15   #17
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Du er gal, menneske.

Te og teppe? I juni? Nei nei nei.

Gammel 13-06-08, 22:48   #18
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Endelig er det litt kaldt!

Det trenger ikke regne, men sommeren i fjor likte jeg godt! Da var det ikke så varmt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:58   #19
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Endelig er det litt kaldt!

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Det trenger ikke regne, men sommeren i fjor likte jeg godt! Da var det ikke så varmt.

Det var da ingen sommer i fjor. Da kom høsten veeeeeldig tidlig.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:59   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Sommeren i fjor? Da det faktisk regnet hele sommeren, mener du?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.