Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Og DER så jeg ryktepoengene ja

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 10:51   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Og DER så jeg ryktepoengene ja

NÅ oppdaga jeg ryktepoengene! Det tok sin tid

Jeg er jo ganske så ny, så ble overraska over at så mange hadde prikket meg (mest grønne da ) Hadde jo ingen indikasjoner på at jeg hadde fått noen så det var en hyggelig overraskelse!

Synes ihvertfall dette beviser at dere ikke er så verst til å ta i mot nye

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 15:08   #2
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Og DER så jeg ryktepoengene ja

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

NÅ oppdaga jeg ryktepoengene! Det tok sin tid

Jeg er jo ganske så ny, så ble overraska over at så mange hadde prikket meg (mest grønne da ) Hadde jo ingen indikasjoner på at jeg hadde fått noen så det var en hyggelig overraskelse!

Synes ihvertfall dette beviser at dere ikke er så verst til å ta i mot nye

Det var ganske raskt da! Tok meg nesten et halvt år...

Gammel 15-06-08, 16:51   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Men nå finner jeg de ikke igjen

Kan noen fortelle meg hvilke knapper jeg skal trykke på? (i rekkefølge)

Var visst bare en tilfeldighet i stad, kom bare borti noe liksom

Gammel 15-06-08, 17:19   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du trykker på kontrollpanel øverst til venstre, og så kommer du til en side hvor det øverst står «Dine tråder» dvs de trådene du har et innlegg i. Bla deg nedover så kommer du til tilbakemeldingene.

Gammel 15-06-08, 18:38   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

OK! Takk

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.