Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Store, fine esker/kasser - hvor får jeg kjøpt det?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 14:59   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Store, fine esker/kasser - hvor får jeg kjøpt det?

Jeg har en del ting som samler seg opp etter ungene - babytøy jeg ikke klarer å kvitte meg med, tegninger og slikt som blir laget i barnehagen, bilder, leker de har vært knyttet til, osv. En del av dette har jeg lyst å samle i en eske/kasse til hver av ungene. Jeg liker å samle minner på denne måten, og håpet er at mine barn vil sette pris på det når de blir eldre.
Mitt eneste problem er at jeg ikke finner slike nokså store esker/kasser, som ikke er av brun og sørgelig papp, noe sted. Er det noen som vet hvor jeg kanskje kan finne det hen?

Og så lurer jeg på om det er noen som vet om det er mulig å få tak i aviser fra barnas fødselsdatoer. Kan kanskje sende en e-post til et par aviser og høre med de. Det hadde vært så artig å ha.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 15:02   #2
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store, fine esker/kasser - hvor får jeg kjøpt det?

Ikea har mange fine esker til oppbevaring.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 15:04   #3
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Store, fine esker/kasser - hvor får jeg kjøpt det?

Jeg har gått til innkjøp av flere plastbokser fra Hammerplast - de er forholdsvis billige på Jysk. Har også hatt lignende bokser fra Europris, men de har ikke så god låsing" som Hammerplast.

Til tegninger mm for ungene, har jeg kjøpt solide papp/plast-kartonger på Ikea - slike som du må skru sammen selv. De fås i utallige ulike størrelser.

  Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 17:16   #4
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Store, fine esker/kasser - hvor får jeg kjøpt det?

Jeg har det samme som TBM og kan bare anbefale.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 19:55   #5
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store, fine esker/kasser - hvor får jeg kjøpt det?

Flott!
Tusen takk for tips

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 19:59   #6
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Store, fine esker/kasser - hvor får jeg kjøpt det?

Maxbo har også slike, og jeg tror Europris også har. Vi har i bøtter og spann, i kjeller og under senga osv. Og flere skal det bli .

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no