|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Trenger hjelp! Sletting av informasjonskapsler (cookies) i Internet ExplorerJeg sitter å jobber med forum-FAQ, og trenger å oversette instruksjoner for sletting av informasjonskapsler.
Samt en fri oversettelse av Internett Exploder 6 og 7:
Kunne noen hjulpet meg med riktige norske ord for IE, samt instruksjon for Firefox 2 og Opera? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Trenger hjelp! Sletting av informasjonskapsler (cookies) i ulike nettlesereOpera:trykk på Verktøy ->trykk på avansert -> velg informasjonskapsler. Velg hvilke cookies/informasjonskapsler du vil slette og trykk slett.
|
|
|
#3 |
|
Administrator
|
Sv: Trenger hjelp! Sletting av informasjonskapsler (cookies) i ulike nettlesere
Takk. Ingen "slett alle"? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
St(r)ikkeplante
|
Jeg må gå inn på den mappa som heter foreldreportalen.no .
I am a bad girl. Go to my room. Sist redigert av HP : 17-06-08 kl 18:59. Årsak: Fjernet bildet |
|
|
|
|
|
#8 |
|
St(r)ikkeplante
|
Takk. Er ikke så lett å bruke topplokket bestandig, tydeligvis.
|
|
|
#9 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp! Sletting av informasjonskapsler (cookies) i ulike nettlesereFor Opera er den litt mindre tungvinte fremgangsmåten:
Håndter informsjonskapsler kan velges fra samme dialog slik at du kan slette individuelle informasjonskapsler hvis det er det du er ute etter. Skjermbilde fra Opera 9.5 Ben "wants a cookie" Murphy |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Administrator
|
Sv: Trenger hjelp! Sletting av informasjonskapsler (cookies) i ulike nettlesereTakk, Ben. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp! Sletting av informasjonskapsler (cookies) i ulike nettlesereOg fremgangsmåten din for Firefox 3 ser ut til å være dem samme som i min Firefox 2, men jeg har ikke Firefox tilgjengelig på norsk. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Trenger hjelp! Sletting av informasjonskapsler (cookies) i Internet ExplorerIE7: Verktøy -> alternativer for internett -> velg slett under leserlogg i generelt-fanen -> slett informasjonskapsler |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| cookies, informasjonskapsler |
|
|