|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grillmat til rundt 15 personer-hjelp!Vi skal ha et lite selskap i helgen med rundt 15 gjester og grillmat. Har tenkt å lage en del grillspyd, men hva ellers? Og hva med tilbehør? Kommer til å putte en del poteter i ovnen for baking + grønn salat og tomat- og løksalat. Lurer på om jeg skal gå for sjokoladefondant med bringebærsorbet til dessert, men tar gjerne imot forslag her også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grillmat til rundt 15 personer-hjelp!pastasalat, grillede mailkolber, marinerte grønnsaker i folie.
|
|
|
#4 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Grillmat til rundt 15 personer-hjelp!Flintstek er jo godt og kan deles.
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grillmat til rundt 15 personer-hjelp!Godt brød til er viktig!! gjeren foccacia e.l. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Grillmat til rundt 15 personer-hjelp!Ja, foccacia skal jeg lage. Flintstek er lurt. Kommer til å ha en god del grønsaker på grillspydene, så tror ikke jeg griller noen utenom. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sv: Grillmat til rundt 15 personer-hjelp!Skal lage grillspyd i morgen (i regn - og tordenværet...
|
|
![]() |
|
|