Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man skal kjøpe noe på Finn ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-08, 23:24   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Når man skal kjøpe noe på Finn ...

... og har avtalt å komme og hente det etter klokken 20, da kommer man ikke nærmere 2230 vel?

*har lyst å gå og legge seg og selge til den neste på lista i stedet*

(Noterer meg bak øret at jeg heretter bør spesifisere et mer nøyaktig klokkeslett)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:30   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man skal kjøpe noe på Finn...

gå og legg deg, og kontakt nr 2 på lista!

Gammel 19-06-08, 23:31   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

gå og legg deg, og kontakt nr 2 på lista!

Men hva om de ringer på når jeg sover da?

Gammel 19-06-08, 23:31   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Enig med Tinkadott.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:32   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men hva om de ringer på når jeg sover da?

Da sover du, og åpner ikke. Alternativt kan du skru av ringeklokken. Kanskje også henge en lapp på døra. "You snooze, you loose!" Eller kanskje "punktlighet er en dyd".

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:32   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du ikke telefonnummeret til vedkommende?

Gammel 19-06-08, 23:32   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om de ringer på når du sover åpner du ikke. Man ringer ikke på til folk etter kl 22! :tantesofie:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:33   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Har du ikke telefonnummeret til vedkommende?

Tenkte jeg også. Jeg har kommet til å sendt en melding (kan jo ikke ringe så seint heller). Intet svar - nestemann på lista.

Gammel 19-06-08, 23:35   #9
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Send en meldig.Får du ikke svar kjapt,kontakt nestemann på lista.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:37   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Har ikke telefonnummeret. Har bare hatt mailkontakt, og selv den ble noe begrenset pga. manglende norskkunnskaper...

Gammel 19-06-08, 23:41   #11
nikki

nikki sin avatar

nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde sendt en siste mail og sagt at siden de ikke kom i kveld,så selger du til nestemann.Det bør de jo skjønne.

Gammel 19-06-08, 23:45   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Jeg hadde sendt en siste mail og sagt at siden de ikke kom i kveld,så selger du til nestemann.Det bør de jo skjønne.

Done

(Men hva om de bare ville ha adressen for å komme og rane oss? . Jeg tror jeg venter med å legge meg til mannen kommer hjem)

Gammel 19-06-08, 23:45   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Gammel 19-06-08, 23:45   #14
nikki

nikki sin avatar

Standard

Bra!

Gammel 20-06-08, 09:37   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

De kom ikke

Ulempen med å selge ting og være miljøvennlig og gjenbruksbevisst og hva har du, er alle de rare og uhøflige folkene man kommer borti. I går var det ei som ble sint da jeg ikke ville slå ned prisen med 25%. Og ei som ble sint da jeg ikke ville slå ned prisen med 5 kroner. "Når man har barn teller hver krone". Næh?

Gammel 20-06-08, 23:56   #16
FrøydisJM
Nybegynner

Medlem siden: May 2008
FrøydisJM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her synes jeg du skulle si fra om du hører noe og dere hadde en avtale. Da denne ikke ble fulgt ble det nestemann på lista som fikk tilbudet. Det må da BLI FORSTÅELIG DET VEL.

FrøydisJM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.