|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Spørsmål om rismelkOk, så godtar jeg at rismelk er prikkete - selv etter iherdig risting. Men at det kommer "store" flak ut? Som en veldig stor prikk. Er det forsatt helt normalt?
![]() |
#3 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om rismelkIkke jeg heller. Har brukt det i årevis. Opplever av og til at det kommer små riskorn helt på slutten av rismelkkartongen.
![]() |
#4 |
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om rismelkHar den delt seg, og det ikke hjelper å riste, så har den stått for lenge i kjøleskapet. Er den slik når du nettopp har kjøpt den, så ta den med tilbake og klag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Spørsmål om rismelkHar ikke opplevd at den er prikkete eller flakete. Vi drikker den blå med calsium. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spørsmål om rismelkHar hatt både flak og prikker, bare å riste skikkelig. Aldri merket utsmak, om den først har rukket å bli dårlig lukter den jo døden. Fant en slik innerst i kjøleskapet etter ferien. Urk.
![]() |
#9 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om rismelkKan jeg snike inn et spørsmål? Hvor mye koster rismelk? Kanskje jeg skulle prøvd å gi det til jenta mi på 1 år som reagerer på melk...?
![]() |
#11 |
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om rismelk
Du burde ha prøvd Prosobee eller noe mer næringsrikt til ei så lita jente først, og heller hatt rismelka til drikke innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|