Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skal selge leilighet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-08, 00:18   #1
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Skal selge leilighet

Vi har nå bestemt oss for å selge leiligheten vår, trenger større plass. Men så lurer jeg på litt ang å klargjøre til å legge den ut for salg. Trenger litt tips om hva man bør fjerne av ting å tang her hjemme, hvor mye bør man fjerne? Akuratt nå så har vi lksom vokst litt ut av hele leilgheten derfor mye ting rundt om, jeg skjønner att rot skal bort da.
Ble litt rotete her men kom gjerne med gode tips som er viktig å tenke på. Skal prøve å få gjort det meste innen min samboer kommer hjem igjen om litt over 3 uker, så vi får kontaktet megler å får gjort det nødvendige før vi legger den ut på markedet

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:08   #2
jannski
Utålmoooodig
 
jannski sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
jannski er litt kul
Standard

Sv: Skal selge leilighet

Tipsene vi har fått er ihvertfall å rydde ut masse stasj, og når du synes du er ferdig så rydder du ut enda litt mer! Orden i hyller, ut med familiebilder og ta bort bøker hvis du har masser av dem. Litt sånn fargetema på bad og soverom, friske blomster, vaske og pusse vinduer. Det var det jeg kom på i farten!

__________________
jannski pannski
snuppa 06
gompen 09
jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:13   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal selge leilighet

Sånn for å sette det på spissen: Ribb leiligheten for alt av personlighet og spor etter barn. Heng opp rene og matchende håndklær og puss alt som kan pusses Man skal vel egentlig fjerne alle spor av at det bor en normal familie der, hehe.

Lykke til med salg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no