Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har tatt meg litt vann over hode til 1års dagen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-08, 15:13   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Har tatt meg litt vann over hode til 1års dagen

På fredag skal vi ha 1års dag her. Vi har invitert besteforeldr, onkler og tanter og våre nærmeste venner som har barn og som betyr mye for oss. Når jeg regner over det blir det 20 voksne og 9 barn. Av de vår 1 åring, en nyfødt. to 1åringer til, en 2 åring , to 3 åringer og to 5 åringer.

Vi har ikke så veldig veldig stor stue. Er sofagruppe og spisebord. Fjerner vi lekegrinden får vi inn kjøkkenbordet og. Da blir det plass til 15 + de ekstra stolene vi kan skvise rundt. Det er meldt regn. Vi hadde egentlig tenkt å grille litt siden det er mitt i middagstiden. Vi kan ikke ha bursdagen på lørdag for da skal vi i bryllup. Ellers kunne vi hatt en langt åpen dag på lørdag.

Tenker at barna får gjøre som de vil. Og derfor blir det nok ikke så veldig mange sitteplasser de trenger.

Ellers noen som har tips til billig og lett mat til mange?

Tenker grillpølser med grovt pølse brød. Masse pølser.
Og så har vi kjøpt inn litt grillribbe. Og så kan vi skaffe noen svinekoteletter eller noen sånt. Det er vel ikke så dyrt.

Så blandet salat og potetsalat. Kansje litt ris. Billig og enkelt.

Noen som kan roe meg ned litt og gi meg noen tips om hvordan man sjonglerer dette på en grei måte?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 16:04   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har tatt meg litt vann over hode til 1års dagen

Det er så mange vi blir når vi inviterer den nærmeste familien. Vi har LITEN plass og har faktisk valgt å dele det hele opp. Men nå var de jo ikke det du spurte om. Vi har alltid pølser på bursdager. Det er en tradisjon mannen min sin familie alltid har hatt. Så vi har bare fortsatt. Jeg synes at pølser er en enkel og grei måte, lett å fikse og man kan forsyne seg selv. Vi har all maten inne på kjøkkenet og så forsyner alle seg selv. Veldig greit, men så er det det de forventer å få på en bursdag og.

I tillegg er det jo kaker og annet smågodt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 16:16   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har tatt meg litt vann over hode til 1års dagen

Men er det greit å bare servere pølser når det står på ivitasjonen jeg sendte på mail at det blir grilling?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 16:17   #4
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har tatt meg litt vann over hode til 1års dagen

Jeg har alltid invitert til store bursdager i små leiligheter, og det går oftere bedre enn man tror. Gryterett har vært en vinner hos oss. Gryte med kjøtt og grønnsaker, med ris til. Folk har forsynt seg på kjøkkenet.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 16:20   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har tatt meg litt vann over hode til 1års dagen

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Men er det greit å bare servere pølser når det står på ivitasjonen jeg sendte på mail at det blir grilling?

Hvis det regner må det vel være ok? Du kan jo også lage en gryterett. Det er jo enkelt og greit. Da bør de fleste ha et alternativ??

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no