Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly i Stavanger?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-08, 21:56   #1
amy
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
amy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Odd Molly i Stavanger?

Hei! Jeg var med på bli ny med kk for et år siden. der fikk jeg prøve en strikkekjole fra odd molly. Jeg falt pladask for kjolen , men glemte helt å spørre Lise Austin fra kk hvor jeg kunne få tak i den. Jeg har prøvd mange ganger å søke på nettet etter butikker som selger Odd Molly klær, men finner liksom ikke andre steder enn i og rundt Oslo. Er det noen som har peiling på om det finnes butikker i Stavanger området som fører klær fra Odd Molly?
Venter i spenning på svar

amy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:47   #2
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly i Stavanger??

Ja, opptil flere. Anna Greta på Madla har det desidert største utvalget, men der begynte de med 50 % på tirsdag for å kvitte seg med mye klær før de skal bygge om butikken. Mrs. Capone på Kvadrat har også en del, og So Sophie (tror jeg den heter) i andre etasje på Magasin Blaa i byen har litt.

Nå kommer jeg til å fremstå som en shopper av rang, det stemmer nok ikke helt, men tilfeldighetene gjorde at jeg har vært innom både førstnevnte og sistnevnte denne uken. Kan ikke huske at noen av dem hadde strikkejakke, og hos Anna Greta forsvant klærne i en viss fart på grunn av prisen. Men lykke til i jakten!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:56   #3
amy
Nybegynner

Standard

Tusen takk for raskt svar. Da må jeg ut å sjekke disse butikkene i dag.

Gammel 23-06-08, 12:38   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Høyer i Stavanger sentrum har også Odd Molly klær

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 12:42   #5
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Villa Rosa i Langgaten i Sandnes har og en del Odd Molly.

Gammel 24-06-08, 08:54   #6
amy
Nybegynner

Standard

Sv: Odd Molly i Stavanger?

Så fint at det finnes slike sider som dette. Sjekket ut Mrs.capone på kvadrat i går, men dessverre var det veldig lite utvalg igjen. Høstkolleksjonen er ventet inn i august, så da får jeg sjekke mer. Tar meg en tur på Villa Rosa i Sandnes i dag for å se om de har noe. Liker veldig godt Odd Molly "stilen", selv om jeg innser at den strikkekjolen kommer jeg aldri til å finne, for den var fra vårkolleksjonen 2007, men håpet er jo å finne noe som ligner. Takker dere alle for tipsene, nå vet jeg i hvert fall hvor jeg skal lete.

Svar

Emneord
odd molly

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.