|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Odd Molly i Stavanger?Hei! Jeg var med på bli ny med kk for et år siden. der fikk jeg prøve en strikkekjole fra odd molly. Jeg falt pladask for kjolen , men glemte helt å spørre Lise Austin fra kk hvor jeg kunne få tak i den. Jeg har prøvd mange ganger å søke på nettet etter butikker som selger Odd Molly klær, men finner liksom ikke andre steder enn i og rundt Oslo. Er det noen som har peiling på om det finnes butikker i Stavanger området som fører klær fra Odd Molly? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Odd Molly i Stavanger??Ja, opptil flere. Anna Greta på Madla har det desidert største utvalget, men der begynte de med 50 % på tirsdag for å kvitte seg med mye klær før de skal bygge om butikken. Mrs. Capone på Kvadrat har også en del, og So Sophie (tror jeg den heter) i andre etasje på Magasin Blaa i byen har litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Odd Molly i Stavanger??Tusen takk for raskt svar. Da må jeg ut å sjekke disse butikkene i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Odd Molly i Stavanger??Høyer i Stavanger sentrum har også Odd Molly klær |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Odd Molly i Stavanger??Villa Rosa i Langgaten i Sandnes har og en del Odd Molly.
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Odd Molly i Stavanger?Så fint at det finnes slike sider som dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
odd molly |