Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nattevakt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 01:18   #1
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nattevakt

Nå sitter jeg her på jobben, og begynner å kjede meg ...
Er egentlig syk, men har kasta i meg flere ibux og paracet for å holde feberen nede (jobber mye nå i ferien som student).
Det er rart med det, jeg blir alltid frisk på kvelden/natta igjen, så nå har jeg det helt fint.

I løpet av 40 timer så skal jeg ha vært her i 28 timer ( ikke i strekk altså )

Huff, dette er et meningsløst innlegg, men jeg følte for å fortelle dette til noen ( blir sikkert en smule gæern etter så mange timer på denne stolen)

Flere med nattevakt i natt?

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 02:00   #2
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nattevakt

Så kjipt!
Du får bare kose deg med FP

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 02:13   #3
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Så kjipt!
Du får bare kose deg med FP

Jada
Har jo valgt dette selv, og Fp blir man vel ikke lei av med det første :P

Ride si sapis ...
Gammel 23-06-08, 04:21   #4
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jepp! Er på nattevakt jeg, også. Er heldigvis frisk, men vet hvordan det er å hangle seg igjennom en natt hvis man ikke føler seg helt bra.

Nå nærmer det seg slutten på vakta...gleder meg til å komme hjem for å sove, God vakt videre, Tammen!

Gammel 23-06-08, 04:36   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Pumpevakt.... Men det teller kanskje ikke. for jeg kan jo legge meg etterpå.

Gammel 23-06-08, 05:20   #6
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Pumpevakt.... Men det teller kanskje ikke. for jeg kan jo legge meg etterpå.

Nattevakt er nattevakt. Alt teller!

Jeg skal også hjem for å sove nå!

Kan neste lukte senga!!

Ride si sapis ...
Gammel 23-06-08, 05:17   #7
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jepp! Er på nattevakt jeg, også. Er heldigvis frisk, men vet hvordan det er å hangle seg igjennom en natt hvis man ikke føler seg helt bra.

Nå nærmer det seg slutten på vakta...gleder meg til å komme hjem for å sove, God vakt videre, Tammen!

Takk takk!
Bare to timer igjen nå

Ride si sapis ...
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.