|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hva skal dere gjøre i sommerferien?Nå lurer jeg på hva FPere gjør i sommerferien sin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Jeg og ungene skal hjem til mine foreldre i Vesterålen. Min studentmann skal ha sommerjobb så dermed blir det ingen stor ferie på oss, men vi gleder oss veldig til ferie der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal ha ferie fra kommende helg. Fredag kveld reiser vi til Alcudia - to uker med sol og varme sammen med to andre familier. Etterpå blir det kanskje en liten hyttetur samt en tur nordover for å besøke mine foreldre. Mannen og ungene skal på hyttetur sammen med svigers mens jeg jobber ei uke. Deretter blir det litt jobbing på oss begge to før vi reiser til England i midten av august. Vi skal i engelsk bryllup - det er min manns søster som skal gifte seg
![]() |
#5 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Til helgen skal Ulrikke og jeg på tur til Sommarland i Bø sammen med en kamerat og hans datter, mens mannen er i Tsjekkia.
![]() |
#6 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi har bare ei uke fri sammen, og vi reiser definitivt bort. Men ikke bestemt hvor. Ungene maser på lekeaktiviteter, mens vi gjerne skulle vært på hytta en tur, så det blir vel et kompromiss. Ettersom mannen er bundet til jobbing hjemme morgen og kveld, blir det nok likevel noen dagsturer utenom den ferieuka også |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal sykle deler av Kystriksveien med ungene i sykkelvogn. Tar tog og buss fra Oslo til Brønnøysund og starter syklingen der. Stopper på hytta i Alstahaug, hytta til tanten min på Nesna og sommerhuset vårt på Rødøy. Tar båt derfra til Bodø og fly hjem. Har satt av to uker til ferien og håper været blir bra.
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?
Jeg kjenner Kystriksveien fra Saltstrømmen til Halsa. Utrolig flott. Anbefales. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal til Bergen, på fjellet med Pida, hjem via Haukeli, Bø og Kasia-familien. Så skal vi være litt på østlandet og ta korte gravidvennlige turer hit og dit. Ikke noe avansert, bare være sammen og kose oss.
![]() |
#11 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Minst én helg på fjellet, forhåpentligvis to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal kjøre over fjellet fra Stavanger til Oslo, være der i 2 uker, før vi kjører sørlandet hjem, med en langhelg i Arendal (og et besøk i dyreparken blir det også). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?De første ca 14 dagene blir vi i Danmark, mest i Odense, deretter litt rundt-omkring. Siste uka prøver vi vel å komme oss litt på hytta.
![]() |
#14 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal 2 uker til Spania.
Estrella ![]() ![]() Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004 Sist redigert av Estrella : 23-06-08 kl 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?I år skal vi være to døgn i Hunderfossen, og gå 8 dager i Rondane. Skal være et par dager i Trondheim hos noen venner, og noen dager i Holmestrand hos noen andre venner. Gleder meg vilt!
![]() |
#16 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Hovedferien blir 1 uke i sommerhus ved sjøen.
![]() |
#17 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal en tur nordover til min familie. Hytteliv på Kjerringøy blant annet. Vi gleder oss og satser på finvær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Dette var en passende plass å fortelle at jeg drar til Paris i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
*_*
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?1 uke på sørlandet med herlig vennepar og deres pene barn i superfint hus med alle fasiliteter.
![]() |