Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nye putetrekk til gammel campingvogn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-08, 10:14   #1
laila
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1
laila har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nye putetrekk til gammel campingvogn

Vi har fått en gammel campingvogn som jeg må sy nye putetrekk til.Har noen en guide eller tips til hvordan jeg syr slike trekk+

laila er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 12:33   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye putetrekk til gammel campingvogn

Har ikke tips til sying, men vi har også kjøpt gammel campingvogn. Slo fra meg hele opplegget med å sy nytt trekk til putene nå i første omgang i alle fall. Det er jo mye sånne møbleknapper gjennom putene, og da må en uansett bare sy et trekk på utsiden og la knappene fortsatt være sånn de er under det nye trekket.

Vogna vår blir kjempefin bare jeg får sydd noen nye gardiner, også har jeg kjøpt tynne fleecetepper som passer til som vi skal legge over sofaen. De helt tynne teppene føyer seg så fint inn i kriker, kroker og buer at det blir faktisk veldig bra. KID har mange fine fleecetepper. Så har jeg kjøpt et par gode ensfargede pynteputer som vi også skal ha i sofaen. På barnerommet så har jeg bare kjøpt stoff i samme som gardiner og sengetøy og skal legge over sofaene der inne. Lett å vaske om ungene søler også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 12:45   #3
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye putetrekk til gammel campingvogn

Se på sykroken.net, der er det garantert noen som kan hjelpe.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no