![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Mac, hotmail og MSNJeg har kjøpt meg en MacBook Pro og har et par spørsmål.
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Mac, hotmail og MSNMSN klient: www.adiumx.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Mac, hotmail og MSNAdium er genialt.
![]() |
#6 |
Administrator
|
![]() Sv: Mac, hotmail og MSNAdium er til MSN-chat. Hotmailkontoen må du sjekke via web-grensesnittet eller legge den til via epostprogrammet (hvis det er mulig). Jeg sikret navnet mitt når Microsoft lanserte @live.no, den leser jeg via webgrensesnittet. Leter etter pålogging nå, gir en lyd om jeg finner det ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
|
![]() Sv: Mac, hotmail og MSNJeg er visst flinkere enn Bill. Fant epost-grensesnittet her: http://mail.live.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Mac, hotmail og MSNFanken. MSN Live fungerer vel ikke på Mac? Siden man ikke kan snakke live. Hadde jeg visst at det ikke gikk an å kontakte upåloggede brukere på MSN før jeg kjøpte MacBooken, så hadde det sannsynligvis ikke blitt noe kjøp. Bra for Apple.
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Mac, hotmail og MSNEpostgrensesnittet ja!?
![]() |
#11 |
Administrator
|
![]() Sv: Mac, hotmail og MSNMulig du må logge på først? Gå til www.live.no, der er en liten påloggingslenke oppe til høyre der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Mac, hotmail og MSN
Hvor går jeg inn for å gjøre dette gjennom Adium? Jeg får fortsatt spørsmål om jeg vil sende epost når jeg forsøker å kontakte en upålogget bruker på MSN.
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
Ok, jeg får ikke anledning til å skrive noen melding - bare sende epost.
![]() |
#15 |
Administrator
|
![]() Sv: Mac, hotmail og MSNEn Mac fungerer ut av esken. Men om en er vant til å bruke en Windows-maskin, og ønsker at macen skal gjøre akkurat det samme som den så må en kunne noen triks, ja. Det er bare å spørre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Metallica!!
|
Ja men med den funksjonen Irma etterspør, så trenger man ikke være pålogget samtidig. Det er jo det som er så genialt med den.
![]() |
#17 |
Administrator
|
Det du beskriver høres ut som epost. Jeg ser ikke det geniale med en chat der en "snakker alene". Det er sikkert kjekt om en er vant med det, men jeg ser ikke nytten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Metallica!!
|
Hvis en skal gi en kort beskjed og ikke gidder å logge på mailen?
![]() |
#19 |
Ekvilist
|
Poenget er at det er flere enn meg som liker å vise seg frakoblet, selv om de er på MSN. Og disse snakker jeg en del med på MSN, og kontakter når de er frakoblet. Litt merkelig form å holde kontakten på, det skal jeg innrømme. Men det funker!
![]() |
|
|