|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg droppet innom en helt ny frisør her forleden. Min superdyktige frisør som jeg har brukt i 7 år har funnet det for godt å flytte til Østen for en periode, og jeg finner ingen gode erstattere, så drop in ble impulsløsningen denne gangen.
Sist redigert av leliane : 26-06-08 kl 11:25. Årsak: trykkfeil... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg opplever ofte at de spør om jeg vil ha vasket håret først. Jeg svarer alltid ja fordi jeg liker den følelsen av velvære som det gir.
![]() |
#3 |
fri
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg synes også hun burde ha spurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg pleier stort sett å vaske håren samme dag som jeg skal til frisøren. Dersom jeg vil vakse håret hos frisøren sier jeg fra om det. Ellers regner jeg med at de bare klipper. Har langt og tjukt hår som det tar en evighet å tørke, så frisørhårvask er som regel mer til bry enn nytte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Javel
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Pleier alltid å blir spurt om å vaske håret først, og det takker jeg alltid ja til. Det er litt av det som er deilig med å gå til frisøren synes jeg.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Vasker håret hos frisøren kun hvis det blir farget eller stripet. Ellers bruker de alltid sprayflasken hos "min" frisør.
![]() |
#7 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg spør alltid først! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg forventer også å bli spurt. Men jeg har også opplevd det samme som deg, og det aner meg at dette kan være et drop-inn fenomen. At de skal få unnagjort så mange kunder som mulig, at de ikke vasker hvis det ikke er helt nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg blir spurt, og svarer alltid ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg har ny frisør nå. Men der jeg har klipt meg før sprayer det bare vått.Jeg vasker best håret før jeg drar dit. Og er ikke intr. i å bestale 200-300 kr ekstra for å vaske håret.
![]() |
#11 |
Glad
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Blir jeg spurt sier jeg ja. Sist ble jeg ikke spurt. Lurer på om det er slik at hos min frisør er det standard å spraye om man ikke skal farge håret? Det jeg absolutt ikke forventet da jeg fikk hårvask første gang hos ny frisør var hodebunnsmassasje og massasjestol :herlig:
![]() |
#12 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?
Same her. Og eg kan ikkje fordra å vaske håret hjå frisøren, så det passar meg bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Frisøren min kommer hjem til meg, så jeg vasker håret selv før hun dukker opp.
![]() |
#14 |
Unik
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Kva er det som er så godt med å få håret vaska hjå frisøren ? Det er jo ingenting som er meir ubehageligt enn å sitta i den stolen med nakken bøyd så langt bak at du nesten ikkje frå puste.
![]() |
#15 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Frisøren eg går til når eg føler at eg har god råd, vaskar fleire gonger og masserer hovudbunnen - deilig. I mine pre-mamma dagar kunne eg tilbringa timesvis hos frisøren.
![]() |
#16 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Min frisør klipper på tørt hår, men jeg blir alltid vasket etterpå uansett fordi jeg bruker farge.
![]() |
#17 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg foretrekker sprayflaske, for det er utrolig vondt når nakken blir liggende mot den harde porselenskanten. Det er en prøvelse å ligge der til de får kålet seg ferdig.
![]() |
#18 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?
I tillegg til at vannet renner ned i nakken og man får våt kant på genseren.
![]() |
#19 |
...
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg farger alltid håret når er hos frisøren, så da blir det alltid vasket før klipp.
Da kan ikke frisøren være særlig god. Min legger alltid et hånkle i nakken slik at det blir mykere mot kanten av vasken og jeg har aldri fått vann ned på klærne. Vannet renner ned i vasken, dit det skal.
![]() |
|
|