|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() FrP om transpersoner"Det er som om staten skal vedta at man ikke kan trekke på smilebåndet når man ser en mann på 130 kg med skjegg komme nedover gata i rosa kjole", sa en FrP representant på TV, om statens handlingsplan for tranpersoner, som de mener er sløsing med penger.
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: FrP om transpersonerJa, det er sikkert mange transer som flyr rundt med en halvmeter skjegg.
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: FrP om transpersoner
Heldigvis kan ikke staten pålegge noen å la være å trekke på smilebåndet av Frp..
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FrP om transpersonerVi hadde en karakter her i byen for noen år siden som gik kledd omtrent som han beskriver. Så helt umulig er det ikke. Jeg må innrømme at jeg trakk på smilebåndet for meg selv noen ganger jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fjott
|
![]() Sv: FrP om transpersonerNå må de gi seg!
![]() |
#8 |
Fjott
|
Ikke gitt at han var trans av den grunn.
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 27-06-08 kl 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: Sausnebbet
|
Gidder ikke å prøve en gang. De bekrefter seg selv igjen og igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: FrP om transpersonerDet er forferdeilg vanskelig å kvitte seg med fordommer som blir så til de grader bekreftet gang på gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: FrP om transpersonerJeg lurer på om jeg skal spandere på FrP et besøk i menneskebiblioteket til Folkehjelpen.
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjente ikke vedkommende, men det het seg at han var transversitt, det kan ha vært noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|