Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om sult, gress og slemme kjerringer (TMI)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-08, 23:48   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Rødme

Om sult, gress og slemme kjerringer (TMI)

Lærlingen (3,5 år) og jeg kan være ganske stae begge to, noen ganger synes jeg å merke en skummel likhet med de gretne gamle gubbene i filmen med samme navn. Dette er oss på kjøretur til slekten 2 timer unna.

L: Mamma, jeg er sulten
B: Javel, men vi har ikke med oss noe, du kan få litt mat når vi er fremme (siden han spiste middag 30 min før vi dro på 2 timersturen)
L: *økende volum og sutrefall* Men jeg klarer ikke vente, jeg må ha mat nåååååååå
B: Du får prøve å tenke på noe annet da, jeg kan uansett ikke trylle frem mat nå (minst 20 min til nærmeste tettsted)
L: *nå nærmest i fistel* Jo mamma, du må trylle NÅ!
(lengre, ehhh... la oss kalle det dialog, frem og tilbake, redigert vekk av hensyn til eventuelle lesere og barnevernet)
B: *sammenbitt* Jeg kan faktisk ikke trylle, det eneste som finnes her akkurat nå er gress
L: *plutselig glad og fornøyd* Ja, gress, det vil jeg ha mamma, stopp og finn litt til meg
B: *irritert mor med behov for frisk luft stopper og finner litt gress et stykke vekke fra kjørebanen*
L: *tygger ettertenksomt* Mmmmm, dette var godt mamma.

Det hører med til historien at da vi kom frem til en bensinstasjon og kjøpte et eple, insisterte han på å først spise opp gresset sitt.

Sist redigert av Balanse : 27-06-08 kl 23:58. Årsak: ryddet littegrann i tegnsetting, men korrekt ble det nok ikke
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.