Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kremt...Ser dere avataren min?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 15:25   #1
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kremt...Ser dere avataren min?

Må bare spørre,for da jeg lastet den ned i går kveld,fikk jeg melding om at den var for stor? Men jeg ser den selv da Ser dere den også ?

(Det er forresten yngste datteren min som danser rundt med alvevinger på ryggen )

morgana er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 15:27   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Jeg ser den, jeg. Fin avatar.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 15:28   #3
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Jeg ser den!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 15:31   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Ja, jeg ser den også.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 15:32   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Jeg ser den.
Fin.

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 15:34   #6
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Ser den og den var flott

Tove er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 15:34   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

ser den

Honda er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 15:39   #8
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Veldig fin

Molly er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 15:44   #9
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Ser den jeg også.
Kjempefin avatar.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 18:53   #10
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Søt liten danseengel (som absolutt ikke er for stor )

Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 20:18   #11
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Kjempefin.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 10:45   #12
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Den var kjempeflott

gnuri er aktiv nå  
Gammel 12-11-06, 23:26   #13
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Jeg ser den godt, jeg!!

Kanskje det fulgte litt tryllestøv med alvevingene

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 23:31   #14
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Jeg ser den også. Den var søt.

DM er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 23:33   #15
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Så søt en liten alv du har dansende hos deg!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 07:53   #16
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kremt...Ser dere avataren min?

Så fin den er.

Tinka er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no