Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Egen redningsvest på liten ferge?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 13:48   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egen redningsvest på liten ferge?

Jeg blir ikke enig med meg selv om det er nødvendig for Glitterbarnet å ha på egen redningsvest på småfergene som går ut til øyene i Oslofjorden. Jeg har sett barn både med og uten, men når jeg gikk i niende kantret nemlig en av dem, og endel venner var ombord. Det var en skremmende opplevelse, og så vidt jeg husker hadde de færreste tid til å ta på seg en av båtens egne redningsvester.
Jeg har en velutviklet katastrofefantasi og kan levende forestille meg hva som ville skjedd hvis jeg ble slått i svime ved en eventuell kantring. Så jeg heller mot å ha på egen redningsvest på barnet, men er det i overkant hysterisk?

Dette er ganske små ferger, mindre enn Nesoddbåten. Jeg finner selvsagt ingen gode bilder, men her er ett:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.