Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Klippan skinnsofa (hvit)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Lekkert eller harry med hvit skinnsofa?
Lekkert! 18 42,86%
Harry! 20 47,62%
Dustepoll! 4 9,52%
Deltakere: 42. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 22:30   #1
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Klippan skinnsofa (hvit)

Vi trenger ny sofa til tv-stua på hytta og vurderer altså en hvit klippan skinnsofa, dvs. det er ikke skinn, men imitasjon. Tvilen kommer snikende og jeg får ikke bestemt meg om det er harry eller stilig. Stua er liten, hvitmalt panel og kremfargede liftgardiner.
Skal prøve meg på en poll.





Sist redigert av Benzo : 30-06-08 kl 22:37.
Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 22:37   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Jeg syns sofaen er råflott. Vurderer selv de røde i stuen.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 22:38   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Jeg syns sofaen er råflott. Vurderer selv de røde i stuen.

Har vurdert den røde, men stuen er så liten at den ville blitt veldig dominerende og jeg ville blitt mer fastlåst med farger. Hjemme, ville jeg valgt den.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 22:40   #4
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Ville ikke hatt den på hytta. Syns den er for ukoselig.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 22:44   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Kjøper den, Smurfine. Har tenkt det samme selv, men stilen kommer ikke til å bli så veldig hyttete og jeg vil ha skinn pga barna. Sort eller brun utgår med høye kneløft.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 22:46   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Blir den ikke veldig klam da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 22:49   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Blir den ikke veldig klam da?

På tide å bli litt klam i hakket.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 23:25   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Jeg liker hvite skinnsofaer, men akkurat Klippan er ikke min favorittmodell.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 23:47   #9
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Jeg liker sittekomforten i Klippen (en sofa vi småttisene kan nå i gulvet i ). Hadde definitivt kunne vært et valg hvis vi skulle møblert en hytte. Det store spørsmålet er fargen hvit. Det må jeg tygge litt på.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 00:07   #10
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Vi har hatt skinnsofa i mange år, og jeg synes Klippan er fin, men hvit.....nei, det synes jeg ikke er fint....blir fort skitten også.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 08:46   #11
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg liker sittekomforten i Klippen (en sofa vi småttisene kan nå i gulvet i ). Hadde definitivt kunne vært et valg hvis vi skulle møblert en hytte. Det store spørsmålet er fargen hvit. Det må jeg tygge litt på.

Jeg, derimot, liker ikke sittekomforten i Klippan. (Men jeg er lang, det kan jo ha noe å si.) Jeg har en foreløpig løsning i tv-stua med Klippan, og spesielt nå som jeg sitter der mye (gravid og ubevegelig), merker jeg at Klippan virkelig er en midlertidig løsning. Veldig midlertidig. Satser på penger igjen på skatten til høsten...

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 08:46   #12
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Vi har hatt skinnsofa i mange år, og jeg synes Klippan er fin, men hvit.....nei, det synes jeg ikke er fint....blir fort skitten også.

Er det ikke bare å tørke vekk møkka, trodde det var fordelen med skinn?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 09:15   #13
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Hverken harry eller stilig, bare stygt.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 09:18   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Jeg tror det kan bli bra. Fargen er vel ikke noe stort problem så lenge man kan vaske over den?
Vi har den i rød, men får dessverre ikke plass til den i nyhuset, så vi må selge vår. Den passer godt i et rom hvor man ikke har så mye plass.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 12:00   #15
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Nydelig hvit sofa! Kan bare tenke meg hvor lekkert det blir. LaBangas røde er også fin syns jeg.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 18:36   #16
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

De har Klippan sofa på alle avdelingene i snuppas barnehage. Sofaen er i fargerike (tekstil)stoff da, og ungene elsker å sitte i den og slappe av i den. Hvis du skal ha slik stil på hytta, så er det jo bare til å kjøre på

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 23:40   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Jeg syns sofaen er ukomfortabel, og selv om du ikke skal ha "kosestil" på hytta så syns JEG at denne ble i overkant iskald. Men det går jo an å bytte trekk på Klippan for null og niks penger, så hvis du syns sofaen er god så køyr på.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 23:58   #18
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.787
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Jeg synes ikke den er harry, ikke i det hele tatt, men jeg hadde nok aldri valgt den selv. På hytta ville jeg valgt en deilig og myk stoffsofa, veldig mye stilig å få tak i der også.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 07:59   #19
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Jeg synes ikke den er spesielt fin eller god å sitte i, men vi har to barn under 4 år og har stoffsofa hjemme. Småunger og stoffsofa, er ingen god kombinasjon hos oss, ikke orker jeg å løpe etter ungene med kluten heller. Planen er å kjøpe en god sofa om noen år, når barna klarer sånn nogenlunde å spise en hel is, uten å søle minst halvparten i sofaen. Vi har bestemt oss for sofaen, skal selvfølgelig legge inn bilder når alt er klart der nede.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 08:26   #20
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippan skinnsofa (hvit)

Jeg tør ikke stemme av redsel for å ødelegge de fine resultatene.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no