Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Raaaaasende!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-08, 00:07   #1
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Raaaaasende!

hæl****'tes dritt nabo kjærring!
Det er skjeldent jeg har lyst å fysisk angripe noen og svinebanke dem, og enda skjeldnere jeg har lyst å filleriste 80 åringer, men akkurat nå har jeg voldsfantasier så det koker.

Jeg og elstesneipen sitter utenfor på gresset han prøver rullesko og jeg slår av en prat med andre naboen som lufter bikkja.

Klokka er ti og minsten ligger og sover på loftet mens vi er utenfor med babycall i lomma.

-riktig så idyllisk sommer kveld i hagebyen....jodda

Nei så begynner det å bli sein og 8 åringen har tryna nok ganger jeg ser naboen slår av lyset på kjøkkenet så vi bryter opp og går inn-
det er bare det at døra er låst.

Jeg har ikke nøkkel med ut og der står jeg, en unge ute og en unge aleine inne.

Jeg ringer på,men det infernanske skit mennbesket lukker ikke opp.

Jeg må gå gjennom hele nabolaget og hente stige ved redskapsbua og klatre inn vinduet på kjøkkenet, det er ikke første gang sist vinter måtte jeg overnatte i hageteltet etter å ha vært ute med søppla.(ungene var hos mormor)

Skulle selvfølgelig alltid huska å ha med nøkkel siden dama er klin gal, men det er ikke alltid man regner med å bevege seg vekk fra trappa og sånn ble det nå i dag.

DØØØØØH drittmenneske DØØØØØØH! Jeg vil ha nye hyggelige i allefall ikke onde psykotiske naboer!

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 00:09   #2
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Raaaaasende!

Ehh, har dere felles inngang, og hun låser deg ute med vilje?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 00:10   #3
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slike naboer er alltid skikkelig morsomt Har dere prøvd og snakke med henne?

Gammel 02-07-08, 00:13   #4
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Har dere smekklås kanskje? Dama er ikke bare redd og engstelig for å låse opp døra når det ringer på om kvelden da? 80 år gamle damer er gjerne det.

Skjønner godt du blir raaaasende også da. Litt redd, engstelig for minsten som sover inne og irritert på naboen. Ikke lett det der.

Gammel 02-07-08, 00:24   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Og himmel. Skjønner godt du blir rasende.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 00:25   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde klikket!

Gammel 02-07-08, 00:43   #7
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at hun kanskje var redd. Eventuelt hører dårlig?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 02:10   #8
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Mulig hun er engstelig av seg ja. Min bestefar er i allefall blitt helt rar, hvis han ikke venter noen og har en avtale med de - så ikke bare låser han døra, han binder den fast også så den ikke skal kunne åpnes liksom. Tau i hele gangen. Sjømannsknuter alle veier.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 08:12   #9
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Ikke smekklås, man må fysisk gå ut i gangen og låse.
Hun er ikke redd og hører ikke dårlig,
dette er ei sur og vanskelig kjærring som kjefter på unger låser døra med vilje foran barn og gjør generelt det hun kan for å være vanskelig .
Vi pleier å tenke at nei hun er så gammel og har bodd her hele livet det må være vanskelig å forholde seg til at nye mennesker kommer og eier huset hun har bodd i siden hu var lita osv, men jeg er så lei for hun er sleeeeeem. Vi har prøvd jeg vasker hele trappa og gangen hennes også når jeg sveiper over , vi klipper gresset hennes også når vi først er i gang i starten pleide jeg å spørre om hun trengte noe på butikken etc. men hun vil ikke ha noe posetivt forhold, det er sikker veeeldig synd på henne og hun gråter nok på innsiden men jeg er drita lei.

Hun så vi var ute og så sitt snitt- hun er desværre knivskarp og ikke syk eller redd bare ond og slem og full av faen

Sist redigert av era : 02-07-08 kl 08:23.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 08:15   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å milde - jeg tror jeg hadde klikka i vinkel. Sære kjærringa.

Gammel 02-07-08, 08:22   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det med sånne folk? Har vært ute for et par jeg også. Eldre folk som tydeligvis LIKER å forsure hverdagen til andre, spesielt barn. Hvorfor? Jeg fatter det ikke.

Gammel 02-07-08, 08:35   #12
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjenner at jeg blir sint og litt lei meg også, på dine vegne.
Å gjøre slikt med overlegg! Trist at dama er så ondskapsfull når det er barn i bildet!

Har du tenkt å snakke med henne?
Det eneste som hjelper med sånne inngrodde, vanskelige kjerringer er å være høflig og konsis i sin tale.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 08:48   #13
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg blir litt ondskapsfull selv jeg, når jeg hører om sånne kjerringer. Har hun barn? Hvis hun har ville jeg tatt kontakt med dem og latt som om jeg var veldig bekymret for henne. Sagt at hun nok rører fælt, fordi hun ved flere anledninger har låst dere ute. Smurt tjukt på. Hvis hun virkelig er helt skarp, må det jo være den ultimate hevn at familien hennes tror hun rører. Var jeg fæl nå?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 08:56   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Var jeg fæl nå?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 09:25   #15
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange eldre synes at dagens barn får for lite juling, at vi mødre særlig vi har det for greit og få for mye hjelp av mannen og synes det er på sin plass å være kjipe, sure, sære og vrange.

Jeg synes Nennes idé er kjempefin.

Gammel 02-07-08, 09:29   #16
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde også en slik nabo, som låste oss ute. Men på mange andre måter var de ikke så aller verst. Sympati i bøttevis oversendes. Og jeg synes Nenne sitt forslag var bra. :Ond:

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 09:49   #17
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Veldig smart forslag av Nenne. Trolig noe slikt som må til.
Slike kjerringer har en lei tendens til å leve pokker så lenge. Det er nok en bivirkning av å selge sin sjel til satan.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 09:55   #18
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En dama som låser ute en mamma fra bayen inne i huset, kan vel med rette defineres utenfor normalen.
Slitsomt å forholde seg til, for det er umulig å gå inn i en fruktbar dialog med slike mennesker.
Må være en belastning å dele hus med en persom hvis psykiske vansker arter seg på et så usympatisk vis. Skjønner godt at du blir inderlig lei.

Gammel 02-07-08, 09:55   #19
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

vel, da må du bare sitte vakt noen dager, og håpe at hun går ut for å se på været elelr noe, og så kan du låse!!

Og selvfølgelig vente en gooood stund før du hører hun ringer på!

*barnslig*

Gammel 02-07-08, 10:37   #20
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Steike, så forbannet jeg hadde blitt. Jeg har tro på skremming noen ganger jeg når ikke annet hjelper. Er ikke du høy og sterk da Era? Jeg tror jeg hadde kleppet tak i henne og sagt veldig nære ansiktet hennes, «Lille gamle dame, du bør ikke tulle med meg noe mer, for nå er det så vidt at jeg klarer å kontrollere meg.» Om familien konfronterer deg med utsagnet, kjører du på mer av Nenne sin taktikk og sier at hun rører og begynner å bli mistenksom. :bitch mot de bitchy:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.