Raaaaasende!
hæl****'tes dritt nabo kjærring!
Det er skjeldent jeg har lyst å fysisk angripe noen og svinebanke dem, og enda skjeldnere jeg har lyst å filleriste 80 åringer, men akkurat nå har jeg voldsfantasier så det koker.
Jeg og elstesneipen sitter utenfor på gresset han prøver rullesko og jeg slår av en prat med andre naboen som lufter bikkja.
Klokka er ti og minsten ligger og sover på loftet mens vi er utenfor med babycall i lomma.
-riktig så idyllisk sommer kveld i hagebyen....jodda
Nei så begynner det å bli sein og 8 åringen har tryna nok ganger jeg ser naboen slår av lyset på kjøkkenet så vi bryter opp og går inn-
det er bare det at døra er låst.
Jeg har ikke nøkkel med ut og der står jeg, en unge ute og en unge aleine inne.
Jeg ringer på,men det infernanske skit mennbesket lukker ikke opp.
Jeg må gå gjennom hele nabolaget og hente stige ved redskapsbua og klatre inn vinduet på kjøkkenet, det er ikke første gang sist vinter måtte jeg overnatte i hageteltet etter å ha vært ute med søppla.(ungene var hos mormor)
Skulle selvfølgelig alltid huska å ha med nøkkel siden dama er klin gal, men det er ikke alltid man regner med å bevege seg vekk fra trappa og sånn ble det nå i dag.
DØØØØØH drittmenneske DØØØØØØH! Jeg vil ha nye hyggelige i allefall ikke onde psykotiske naboer!
|