|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() EU-utvalg vil kontrollere bloggere (bt.no)
![]() |
#3 |
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EU-utvalg vil kontrollere bloggere (bt.no)Jeg skjønner hva du mener, men samtidig så forstår jeg at man ikke ønsker at blogger skal være et fristed der man kan skrive hva som helst om hvem som helst uten at det er mulighet for andre å påvirke dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: EU-utvalg vil kontrollere bloggere (bt.no)Sjempelurt. Også så lett å gjennomføre!
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: EU-utvalg vil kontrollere bloggere (bt.no)
Hvorfor skal de ikke være et fristed da?
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: EU-utvalg vil kontrollere bloggere (bt.no)Dette er rett og slett latterlig. De fleste land har allerede lover som begrenser ytringsfriheten når det gjelder injurier. Ytterligere reguleringer har ingen annen hensikt enn å begrense ytringsfriheten. Jeg lurer på hva i all verden er forurensning av cyberspace er. Får Se og Hør lov til å forurense cyberspace uten å bli registrert og "kvalietsstemplet" bare fordi de ikke blogger? |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: EU-utvalg vil kontrollere bloggere (bt.no)
![]() |
|
|