Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen her som har Nokia N82? Ev. N95?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 15:32   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Noen her som har Nokia N82? Ev. N95?

Fornøyd? Hva er bra, ev. mindre bra osv.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 16:19   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som har Nokia N82? Ev. N95?

Pussig, tenkte å legge ut en tråd om denne tlf. N82 altså. Den andre vet jeg ingenting om.

Jeg skal ha ny telefon og lurer veldig på å kjøpe denne... det eneste negative jeg har lest om den er at det er litt harde knotter til å sende txt.mld med og jeg sender endel meldinger, så derfor er jeg litt i tvil.
Ellers er visst kameraet veldig bra og det er stort display på den.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 17:07   #3
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som har Nokia N82? Ev. N95?

Jeg har N95 8gb og er fornøyd med alt så langt.Utrolig bra film og bildekvalitet, helt grei som telefon, stor og god skjerm, bra høytaler osv.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 21:52   #4
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Noen her som har Nokia N82? Ev. N95?

Jeg har N82. Den er super. Tastene SER vonde ut og jeg var skeptisk før jeg prøvde de. Kameraet tar gode bilder og det er skikkelig blitz. Batteriet varer passelig lenge når 3G er avslått (bruker aldri 3g likevel)N82 har bedre kamera enn N95, som mannen har. Det betyr ikke at N95 er dårlig. Generelt har de to Nokiaene veldig mye bedre kameraer enn tilsvarende Sony Ericsson. Jeg prøvde nemlig K850 og en bekjent har nå prøvd c902(?).

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 06:06   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som har Nokia N82? Ev. N95?

Sambo har N95 og er veldig fornøyd.
Kameraet tar bra bilder ute, men inne kan de bli litt slørete.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no