Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er dette rimelig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-08, 15:00   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette rimelig?

Borettslaget skal malet huset vårt, men siden vårt hus er påbygd så må vi finansiere noe av malingen/arbeidet selv. De områdene vi selv må betale er 3,5m bredt og går over to etasjer. Dette x2.
Også er det en liten trekant på kanskje 3kvm tilsammen i tillegg.

Pris: 31 500kr.

Dette skal deles på to husholdninger, men likevel da...

Hva mener dere er rimelig?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 15:08   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette rimelig?

Dette er maling og timesbetaling?

Jeg aner ikke hva som er vanlig. Men kan dere feks tilby dere å male selv? Sånn at dere slipper betale for arbeidet?

Synes dog det hørtes høyt ut.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 15:09   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette rimelig?

Dette er helt uaktuelt. Sist de malte huset her så tror jeg vi betalte 8000 til sammen.
De må jo ta 100 000kr pr hus eller noe da, om dette er reellt?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 15:10   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dette rimelig?

Det hørtes merkelig ut. Vi bor også i borettslag i rekkehus. Det er mange som har bygd ut rekkehusene både forran og bak. De betaler ikke noe selv av den grunn når vi må beise.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 15:15   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette rimelig?

Sånn er reglene her, så det er ikke merkelig.
Dette er heller ikke rekkehus...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 15:37   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette rimelig?

Vi har et hus på 55 kvm grunnflate hvor ca 40 av disse kvm har 2 etg. Vi forhørte oss med maler og de tok 90 000 for å male vårt hus.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 15:40   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette rimelig?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi har et hus på 55 kvm grunnflate hvor ca 40 av disse kvm har 2 etg. Vi forhørte oss med maler og de tok 90 000 for å male vårt hus.

Dette huset har en grunnflate på ca 90kvm. Hva prisen totalt sett vil bli aner jeg ikke, men så mye for to vegger er vel litt hinsides?

Tenker i allefall forhøre meg litt med naboene. De fleste har tilbygg, så jeg tenker at vi evt kunne hente inn bud fra et annet firma på vegne av alle.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 15:48   #8
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette rimelig?

Det var litt av en pris. Jeg ville ha malt selv, eller fått privat anbud.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 18:47   #9
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Er dette rimelig?

Stiv pris, jeg hadde helt klart malt selv.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 18:49   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette rimelig?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Dette huset har en grunnflate på ca 90kvm. Hva prisen totalt sett vil bli aner jeg ikke, men så mye for to vegger er vel litt hinsides?

Tenker i allefall forhøre meg litt med naboene. De fleste har tilbygg, så jeg tenker at vi evt kunne hente inn bud fra et annet firma på vegne av alle.

Det er jo definitivt blodpris.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no