Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som kan anbefale rimelig italiensk-kurs?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-08, 23:14   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som kan anbefale rimelig italiensk-kurs?

Nå MÅ jeg komme igang med dette språket altså! Jeg kan litt, men på langt nær nok. Jeg har giftet meg inn i verdens skjønneste italienske familie, og de som bor der nede i Sør-Italia kan ikke ETT eneste ord engelsk, og da vi besøkte dem i sommer måtte min mann og svigerfar tolke alt for meg halve ferien helt til jeg kunne gjøre litt rede for meg selv sånn innimellom. Jeg hadde så lyst å snakke ordentlig med dem og lovet meg selv at NESTE gang vi reiser ned (det hadde blitt i år om jeg ikke hadde en baby på 4 mndr, orker ikke nå så det blir neste år) skal jeg kunne språket!

Jeg har verken råd eller ork til å dra på ekte kurs, så jeg lurer på om det er noen gode språkkurs på cd/dvd der ute? Jeg har vært borti noen elendige greier, så jeg vil helst ha noe ordentlig. Svigerfar sier han kan hjelpe meg med litt aksent-greier og sånt, men jeg vil ikke være avhengig av HAM for å lære selve språket, jeg vil lære det selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.