|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() -Hvordan kan noen som er så rike, ha så lite mellom ørene (VG)Dagens hovednyhet i VG har sikkert de fleste fått med seg. Milliardær Jan Haudemann Andersen kom med noen herlige betraktninger om menn og barnevogner, og har fått svar på tiltale av Erik Solheim. |
![]() |
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: -Hvordan kan noen som er så rike, ha så lite mellom ørene (VG)Hva med sjal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: -Hvordan kan noen som er så rike, ha så lite mellom ørene (VG)Jeg tror politikken ville vært mye morsommere om bare politikerne lærte seg å være litt mindre PK.
![]() |
#5 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: -Hvordan kan noen som er så rike, ha så lite mellom ørene (VG)
Bæresjal? Ja, det var nok det Hr. Andersen mente. Han er nok skap-medlem på tettinntil. "Ekte menn bruker Moby Wrap!".
![]() |
#7 |
Deltidsmamma
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
ha ha, det var det jeg også tenkte, da jeg leste denne kommentaren hans:
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
Noen få rikinger tror visst at det følger orakel-evner med pengene. (eg skriver "noen få", for jeg mener jo ikke å generalisere
![]() |
#10 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: -Hvordan kan noen som er så rike, ha så lite mellom ørene (VG)Noen mannfolk er bare så forskrudde når det kommer til meninger om hva mannen med stor M er... Feminint å trille vogn liksom... Dust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: -Hvordan kan noen som er så rike, ha så lite mellom ørene (VG)De klarer jo å få frem at han er en noe spesiell fyr. "En kvinne kommer med noen flasker Farris. Presenterer seg som hans kone, og går igjen" eller noe i den dur. |
![]() |
![]() |
#13 |
Opp og ned
|
Dette tenkte jeg også. Hvorfor i søren ble det førsteside stoff. Hele fyren burde jo bli totalt ignorert. Gadd ikke lese artikkelen en gang, det ble for dumt! Har da bedre ting å bedrive tiden med en å lese om en fjott!
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
Ja, han burde jo egentlig beskyttes mot seg selv. Det skinner da ganske tydelig gjennom at journalisten gjør narr av ham, gjør det ikke?
![]() |
#15 |
seru
|
Gjør det? Har bare blitt belemret med hovedoppslaget, og det plager meg at en "seriøs" avis trykker så mye svada...
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
Gjør det? Mange avgjørelser i næringslivet fattes i lukkede rom. Jeg synes det er bra at slike holdninger kommer ut. |
![]() |
![]() |
#17 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: -Hvordan kan noen som er så rike, ha så lite mellom ørene (VG)Om han hadde bodd i nærheten her hadde sambo lagt sine trilleturer frem og tilbake der. Og helst sånn at Amundsen måtte stoppe ved gangfeltet mens de kryssa; og han skulle bruke laaang tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: -Hvordan kan noen som er så rike, ha så lite mellom ørene (VG)Sjarmerende mann
![]() |
#19 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser for meg faren her i huset hadde gjort det samme! Herlig! Utrolig dum kommentar synes jeg bare. Det må jo være for å provosere han sier det. Egentlig synes jeg hele greia var for latterlig, men måtte lese artikkelen, og synes det ble lagt frem på helt riktig måte av journalisten.
![]() |
|
|