|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spinoff: Har dere herjet i huset til et brudepar?I lys av bryllupsnatt-tråden, der flere enn meg fikk ødelagt bryllupsnatten av "velmenende" venner som trodde de skulle være morsomme, spør jeg: har noen av dere vært slike "venner", altså vært med på å ødelegge bryllupsnatta for et brudepar på den måten? Noen som tør å stå frem og bekjenne sine synder? (Vi skulle hatt en anonym-debatt her for søren
|
|
|
#3 |
|
Javel
|
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Jeg har jo allerde innrømmet i den andre tråden at jeg har vært med noe slikt (for nesten 20 år siden vel og merke). Men det var ikke "herjing" og vi var ikke inne på soverommet.
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Ja, men det er jo litt mer uskyldig.
|
|
|
#5 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Jeg ville aldri gjort noe sånt mot noen! Av den enkle grunn at jeg hadde blitt jævlig forbanna hadde noen andre gjort sånt mot meg!!!
|
|
|
|
#7 |
|
Stadig underveis
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Jeg har aldri gjort noe sånt og synes de som har gjort ting av den kaliberen du beskriver fortjener en konsekvens som svir skikkelig.
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Det har jeg ikke gjort, og kommer aldri til å delta i noe slikt heller. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Har nok vært med på en litt mer uskyldig spøk for mange år siden. |
|
|
|
#11 |
|
--
|
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Jeg har faktisk aldri hørt om noen (bortsett fra historien din da) som har gjort i forbindelse med bryllupsnatten jeg. Har ikke tenkt på saken når andre har giftet seg heller, og ingen gjorde noe da vi giftet oss. Heldigvis får man vel si. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Nei, jeg skjønner ikke hva som er morsomt med slikt, og tenker at folk som finner på sånt har innmari dårlig humor og korte antenner. jeg skal love de ikke hadde vært mine venner lenger hvis de hadde funnet på slikt.
|
|
|
#13 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Nei det har jeg aldri gjort. Men hadde nok kunnet være med på roseblad og champagne idèen.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Nei, jeg har ikke vært med på noe sånt. Men kunne nok vært med på litt uskyldig moro... Noen få erter i senga f.eks.
|
|
|
#15 |
|
Live and let live
|
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Nei, det kunne ikke falt meg inn en gang. (Om jeg skulle gjort noe, så ville det i så fall innebært roser og sjokolade. )
|
|
|
#16 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?Nei, jeg hadde ikke hørt om denne merkelige "tradisjonen" før jeg leste om det her. Hvorfor gjør man det da? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tatt på
|
Sv: Spinoff: Har dere herjet i huset til et brudepar?Jeg har ikke vært med på å direkte herje i huset til et brudepar, men må innrømme at litt ommøblering har blitt gjort. Dette var to brudepar som bodde i samme hus, det ene leide hos det andre, så vi byttet om på noen få møbler og vi la igjen noen koselige hilsener og kort her og der.
|
|
|
#18 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Spinoff: Har dere herjet i huset til et brudepar?Har vært med på å overlevere champagne og blomster til brudeparet. Kunne aldri tenke meg å være med på å ødelegge bryllupsnatten for noen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har dere herjet i huset til et brudepar?Jeg klarer ikke å se humoren i slike handlinger. Jeg har ikke vært med på slikt , og det kommer heller aldri til å skje. |
|
|
|
![]() |
|
|