Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fin tv til stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 22:21   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.010
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin tv til stua

Vi har nettopp flyttet inn i nytt hus, og stua er ganske liten, og vi har et rom ved siden av som godt kan fungere som tv-stue. Jeg tenderer derfor mot at vi ikke skal ha tv i stua, men mannen min er ikke helt enig i det. Den veggen tv-en bør stå på har vi en hvit bondeskjenk foreløpig, og over den et veldig stort og fargerikt maleri på 2x1 meter. En diger flatskjerm tv over skjenken vil derfor dekke over maleriet, og det blir ikke pent.

Vi har diskutert litt fram og tilbake, og dersom vi skal ha en tv der, så må vi iallfall bytte ut skjenken med en lavere reol, evt ha et lerret med projektor, men det synes jeg blir veldig stor skjerm til en så liten stue, og veldig dominerende.

Men så kom jeg over denne Bang & Olufsen tv-en som kan stå på gulvet om man vil. Og til alt overmål finnes den i hvit! Hva synes dere, var ikke den fin?


Må legge til at til høyre for veggen jeg snakker om så har vi en hvit gasspeis.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 22:24   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin tv til stua

Bærre lækker :sikler så ikke min svarte Samsung ser det:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 22:34   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin tv til stua

B&O

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 02:16   #4
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin tv til stua

Skikkelig fin LaBanga! Men det er vel prisen også?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:31   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.010
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin tv til stua

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Skikkelig fin LaBanga! Men det er vel prisen også?

Joa, ikke billig. Men allikevel ikke så mye dyere enn det dråget av en 32 tommers Philips vi kjøpte for ni år siden som selvsagt ikke er flatskjerm.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:42   #6
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Fin tv til stua

Fin TV, men jeg hadde aldri kjøpt en tv for å sette den på gulvet på denne måten.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no