|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Knurr! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?Jeg kan LOVE DEG at det er mulig. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?Overbyråkrati på sitt verste! Skrekk og gru!
![]() |
#5 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?Det har virkelig gått helt nedenom og hjem etter at Posten ble privat bedrift. Mamma jobbet i Posten i alle år, men da de ble privat sluttet hun.
![]() |
#6 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?Æsj så irriterende!
![]() |
#7 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() Re: Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?Gosh, men Bugaboo sin service pleier å være utmerket da. Min venninne hadde noe problemer med at bremsen ikke låste seg helt, bare på de to første hakkene og ikke det siste. Og hun fikk nytt understell levert på døren av upc få dager etter at jeg hjalp henne å skrive klage-mail. Og det gamle understellet kunne vi gjøre hva vi ville med.
![]() |
#8 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Re: Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?
Jeg har akkurat samme problemet, og har ikke fått nytt understell, men nye deler til understellet. Når det ikke ble bedre etter å ha byttet ut de delene, i tillegg til at vi fikk tilsendt feil deler først, måtte vi dokumentere med bilder og greier. Har fortsatt ikke fått noen løsning på problemet. Kundeservice'n til Babytrader, ihvertfall, har tapt seg.
![]() |
#9 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
![]() Re: Sv: Re: Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?
Jeg har alltid gått direkte til Bugaboo, Natalie stort sett.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?
Jeg har også jobbet i Posten i mange år, men det var bare omorganisering på omorganisering, så fant på noe annet. |
![]() |
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Re: Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?
Ja, jeg har hørt om andre som har fått nytt understell uten å måtte returnere. Men nå har de vel skjerpet inn litt. jeg skjønner jo at de vil ha det gamle tilbake, slik at de evt kan undersøke hva som er galt, og kartlegge feilene for fremtidig forbedring av designet, bl.a. Jeg har hatt flere reklamasjonssaker: først var det en ødelagt spenne på fempunktsselen, dette sendte jeg bilder av, og fikk tilsendt et sett med seler til å feste på rammen i stedet for de opprinnelige. Så mista vi bøylen i gulvet, slik at den hvite knappen knakk, og da fikk vi tilsendt ny gratis fra babytrader (det er jo mulig at den var skadet opprinnelig, men at vi ikke oppdaget det før den spratt løs i fallet...). Og i dag skal de altså ha sendt avgårde det nye understellet, etter at både de og Bugaboo har sjekket at det fungerer som det skal. Jeg er fornøyd med den servicen, jeg. Bare synd at jeg ikke har fått noen "lånevogn" fra Babytrader, men samtidig skjønner jeg at det ville vært urimelig mye styr med sending fram og tilbake.
![]() |
#13 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
![]() Re: Sv: Re: Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?Men jeg synes godt de kunne sendt deg nytt understell før du måtte sende det gamle, selv om jeg også forstår at de evnt. vil ha det tilbake. Men hvis ikke blir man jo uten vogn, og ikke alle har flere vogner liksom.
![]() |
|
|