Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 21:21   #1
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

... og vil legge ut bilete?
Skal ha eggekvit innreiding, eik benkeplate og eik parkettgolv. Passar denne fargen då?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:23   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Hvis ikke jeg husker helt feil, så tror jeg Angelique har den fargen på soverommet og har lagt ut bilde i oppussingstråden sin?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:27   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

JA jeg har den fargen på soverommet i dette nye huset og hadde den i forrige huset på soverommet
Fargen Eva er utrolig fin til på listene forresten

Vi har merbau gulv, men listene foran dørene er i eik, og det går veldig fint sammen
Nydelig til eggehvit innredning (har eggehvitt på de to andre soverommene)

Min mor adpoterer fargen til sitt soverom og gangen
Den er nydelig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:31   #4
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Tusen takk! Var inne og såg på fargen, Angelique, og den var fin. Kjempeflott hus forresten, og imponerande innasats med oppussing

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 14:39   #5
Mrs L
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 1
Mrs L har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Hvor finner jeg denne oppussingstråden?

Mrs L er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 15:13   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Her er en tråd med noen andre bilder av soverommet.
Oppussingstråden min har ingen bilder lenger.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=20607

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 10:12   #7
Collett
Nybegynner
 
Collett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 12
Collett har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Vi har brukt denne fargen på et golv og på noen møbler, og jeg liker den ikke noe særlig. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men jeg gleder meg til jeg har fått vekk alt av marrakesh her i huset.

Noen bekjente brukte fargen på dører og det ble helt grusomt.

Collett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 00:29   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Vi har Marrakesh på en vegg på kjøkkenet, de andre veggene er eggehvite. Gang og hall er også malt i denne fargen, også der er eggehvit farge på det øvrige.

Jeg er veldig fornøyd med fargen. Det skifter litt med lyset og er fin som bakgrunn til de fleste farger.
Jeg har hatt hvite gardiner med blågrønnt i, petrol, rødt og grått, nå fargerike gardiner fra IKEA.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg P6040001.jpg (195,1 KB, 54 visninger)
Filtype: jpg P6040002.jpg (191,9 KB, 45 visninger)
Filtype: jpg P6040003.jpg (208,8 KB, 47 visninger)
__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 09:47   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Vi hadde det og var kjempefornøyd
Har ikke bilde dessverre.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 10:21   #10
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Jeg har malt med den fargen på barnerommet. Kombinert med hvite møbler og litt lyseblått stæsj ble det rålekkert.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 11:23   #11
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Vi har én vegg i Marrakesh på soverommet, de andre veggene er caffe latte. Møblene er hvite og tekstilene hvite og lyseblå; synes det passer godt sammen. Jeg var - og er - så fornøyd at jeg ville ha en slik fondvegg i stua også, men da satte mannen foten med. Han gadd ikke male mer, tror jeg.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 11:33   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Vi har den fargen på soverommet, veldig fornøyd!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 12:10   #13
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nokon som har fargen Marrakesh på kjøkken

Jeg har den fargen på en vegg på kjøkkenet, og har eik gulv og eik benkeplate. De andre veggene er eggehvite og kjøkkeninnredningen er hvit. Er veldig fornøyd! Bruker knall grønt eller lilla som kontrakstfarger. Et bilde:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no