|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Julekort med bilder av barnaJeg tenker ofte at det er rart at man sender rundt julekort med bilder av barna på til alle i adresseboka.
![]() |
#2 |
Javel
|
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg har det faktisk helt omvendt. Synes det er kjempekoselig å få julekort med bilder av ungene (og gjerne foreldrene også).
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg vil MYE heller ha bilde av alle bekjentes barn enn et upersonlig nissekort. Ideelt sett får jeg både bilder av barna og en personlig hilsen bakpå. Utover desember får vi en fiin samling bilder av smånisser på en snor på kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg synes det er veldig hyggelig å få bilder av bekjentes og familiemedlemmers barn på julekortet, og har heller ingen "sperrer" på hvem jeg sender slike bilder til. (Nå sender vi ganske få julekort, men jeg ville gjort det uansett hvor mange.) Hvis folk synes bildet er teit og kjedelig, så kan de bare la være å studere det. Et gjennomsnittlig nisse- eller englekort er ikke akkurat verdens mest interessante, det heller!
![]() |
#5 |
fri
|
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg synes det er koselig å få julekort uansett, men de aller fineste er de som i tillegg til bilder har skrevet litt mer personlig om hva som er nytt siden sist jul. For noen av dem hører jeg kun fra denne gangen, eller noen få andre ganger i året. Synes også det er kjempekoselig å se fine bilder av søte barn som har vokst siden sist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg synes det er gøy å se ungenes utvikling fra år til år. Særlig de vi ikke ser så ofte. Sender også bilder, men ikke til alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg finner julekortbilder av barn særdeles lite interessante. Faktisk foretrekker jeg et julekort med et fint julebilde fremfor bilde av noen i det hele tatt. Julekort av barn havner nederst i en skuff og tas aldri frem igjen.
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg syns det er veldig koselig med barnebilder på julekort, det blir mer personlig enn bare et ferdigtrykt.
![]() |
![]() |
#9 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg syntes det er skikkelig koselig med julebilder av barna til venner
![]() |
#10 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg synes det er hyggelig med bilder av venners barn og ikke minst mine tantebarn. Satt akkurat å funderte over en lur måte jeg kunne ramme de inn på slik at jeg kan bytte ut bilder fra år til år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg sender bilde av barna til familie og venner. Men jeg har blitt litt bevisst på det etter å ha vært inne på Snart Gravid, der dette ble diskutert. Mange som slet med å få barn syns dette var veldig vondt. Jeg har alikevell sendt kort til barnløse venner, da jeg håper og tror at de syns det er hyggelig å få.
![]() |
#12 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av barna
Sånn er det her også, får litt dårlig samvittighet, men hva skal jeg gjøre med alle bildene av nisseunger da? Har nok av andre bilder jeg aldri får i album... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg synes det er koselig med julekort samme hva det er på dem. Det betyr at noen tenker på akkurat meg og vil gi meg en liten hilsen. Kunne ikke falt meg inn å tenke negativt om noe slikt!!
![]() |
#14 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Dette skrev jeg i adopsjonsbloggen min en litt motløs dag rett før jul i fjor:
Og dagen etter skrev jeg dette:
I løpet av mine år som ufrivillig barnløs har jeg likevel langt foretrukket å få disse kortene fremfor å bli skånet for dem. Å få særbehandling er liksom det verste av alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
Det er jeg selvsagt helt enig i!
![]() |
#16 |
blid
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg sender julekort med bilder av barna til både familie og venner. Det er alltid stas å få julekort og de med bilder er de kjekkeste synes jeg
![]() |
#17 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg syns det er veldig hyggelig å få julekort med bilde på. Kort vi får med bilder på, samt kort fra ferierende venner/familie setter jeg i eget album. :Omstendig:
![]() |
#18 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJeg synes det er kjempekosleig å få julekort med bilder av andres barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaVi har kjøkkendøra full av fjorårets julekort og det er virkelig hyggelig å få julekort med barnebilder. Jeg har tenkt slik som Xian sier at jeg ønsker ikke at noen ikke skal føle seg regnet med av oss som familie selv om de ikke har barn. Det ville bli kunstig å sende bilder til de med barn og andre kort til de andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av barnaJa det er koselig å få å sende synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|