Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spørsmål om Kitchen Aid kjøkkenmaskin

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-08, 16:25   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmål om Kitchen Aid kjøkkenmaskin

Jeg skal kjøpe meg en KA-maskin, men skjønner ikke helt hvilken maskin som er greia. Hva er nødvendig? På nettsidene ser jeg ikke mindre enn 7 varianter å velge mellom. Kostnadsdriveren her ser ut til å være antall cups bollen kan ta, og et par andre ting jeg ikke helt har skjønt hva er. Hva har dere andre valgt? Om det skulle være av betydning så kan jeg nevne at vi er ingen stor husholdning og det blir neppe laget pølser eller kransekaker til jul.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.